14. 4. 2011.

Surreal planes



Mary Katrantzou, mlada Grkinja, modna dizajnerka, kao da ni sama nije ocekivala da ce svet toliko voleti njenu sumanuto predivnu over the top kolekciju za jesen/zimu 2011.



Vec nas je njena, prva prava samostalna revija, ona za prolece 2011, ocarala i zaintrigirala, ali ova tamnija, misticnija, zakucala nas je u toj ljubavi. I, kada ni jednu ni drugu nisam predstavila na vreme (sto je u modnom svetu apparently bolno vazno), mislila sam da to nikada necu ni uraditi. Prosto postoje u mojoj glavi. Nije dovoljno. Moram i ovde da ih ubelezim, za slucaj da mi se resetuje memorija. Formatira disk.



Divan povod mi je dala... pa recimo to ZAKASNELA serija fotki koje prikazuju jesenjozimsku kolekciju. I, let me tell you, ovo je nesto drugo. Slikarska inspiracija su Bonar i Vijar, a sav njihov zivopisni izraz transponovan je u tres chic fashionesque scene u enterijeru sa flah zidovima i fotomontazama koje ovaj set promo fotki cine editorijalom nad editorijalima.



Katrancu (THE PIECE) gore, Vijar dole.



Svaku od ovih zelim u velikom formatu na zidu, toliko su dobre.



Ova kolekcija me je najvise potsetila na onaj keramicki oklop, Lacoste koncept polo majicu.




Samo mnogo meksa, zenskija, raspevanija, ludja, elaboriranija... Pa i duhovitija, sveobuhvatnija, more vicious. Obozavam ovaj profil, svedenost mekih senki na licu i brutalno nasviravanje kontrasta na svemu ostalom. Ova mi je tako toreadorska!









Ekipa koja zasluzuje potpis u celini:

Photographs by Erik Madigan Heck
Styling by Heidi Bivens
Hair by Weasley O’Meara
Make-Up by Deanna Melluso
Model: Janice at Ford
Set Design by Shaun Kato Samuel
Post-Production by Michael dos Santos
and Andrew Bennett for Versatile Studios
Clothing by Mary Katrantzou
Additional Jewelry by Candace Ang.

4 коментара:

Related Posts with Thumbnails