24. 5. 2011.

Blender + Almond = Heaven



Prvi put ozbiljno razmatram kupovinu blendera sada kada su mi se ukazala ova dva super jednostavna recepta koji se uklapaju u moje zivotno prehrambene potrebe. Oba sa bademom, a otvaraju milion varijacija sa slicnim kostunjavim cudesima. Bademovo mleko i bademov puter. M-ljac.

Za bademovo mleko treba vam sirovi badem koji posle lezernog banjanja u ciniji vode ubacite u blender i zalijete ga sa duplo vecom kolicinom vode. Mozete dodati vanilu ili agave nektar (ima u dm-u), a sve sto treba da uradite posle quick blendovanja je da dobijeno mleko procedite kroz gazu. A onda, sa bananama, malinama, avokadom i svacim jos, pa u kombinacijama... Mali gastro hemicar.



Drugo blender+badem cudo daje krem. Link


Peceni badem se do iznemoglosti blenda dok se ne pretvori u krem. Doda se tu malkice ponecega, osnovni recept imate na the little red house, a dalje smisljajte i istrazujte sami. Plus kakao jednako je krem itd.




sve fotke the little red house

.........................................

10 коментара:

  1. mislim da bih mogla da živim samo na bademu :) u svim oblicima i varijantama!

    ОдговориИзбриши
  2. mmm, morala bih probati. ja miksam tako orahe i datule u kremu. malo sojinog mlijeka i da vidiš slatki desert bez trunke dodanog šećera.

    ОдговориИзбриши
  3. @Ana
    ja sam ga volela uvek ali se moja ljubav prema bademu u poslednjih godinu dana umnogostrucila!

    @Isidora
    ooooo, daj prodaj neke fore!

    ОдговориИзбриши
  4. svidja mi se ovo,ja blender za sada koristim samo za milk-sejk i pastete.sigurno cu probati i ovo,vec sutra!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24.5.11. 13:10

    Ma nikakva posebna mudrost, izmiksaš dvije šake nascjeckanih oraha, šaku datula i dvije žlice sojinog mlijeka, ili koja kap više ako želiš da bude rjeđe. Blender je investicija koja se isplati, radim slane namaze ko luda. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je super! Ja imam negde u kuhinji,al ne setim se uopste:)

    ОдговориИзбриши
  7. ja obozavam bademe!!! Nije mi samo jasno kako ih iseckaju na one listice,znas ono za kolace:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Raw kuhinja koja uključuje i "blendanje" http://www.barbarella.si/blog/

    ОдговориИзбриши
  9. uvek pomislim da cu se snaci sa slovenackim i svaki put razocaram sebe :P
    hvala bogu za google translate pa polako.
    hvala!

    ОдговориИзбриши
  10. Ehhh, taj naš slovenački izgleda "domače" ali daleko od toga...obrnuto je mnogo lakše (iako nam gramatika srbskog nije jača strana):D

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails