17. 5. 2011.

Color Notes No.49: MELTDOWN



Vec gotovo tri godine prisustvujete direktnom prenosu mog rasta, popravljanja, menjanja. U bekstejdzu, tu i tamo me saceka neki dobro znani bag iz proslosti, manifestujuci se kroz poznatu fizicku slabost.
Hocu da budem snazna i fleksibilna. Sada sam kruta i krta. Zbog toga se ovih dana desio meltdown. Moja rigidnost uzima danak. Danasnji post je na mnogo nacina ispadanje iz tvrdih okvira, dopustanje sebi da se iz njih izmigoljim i mestimicno raspadnem. I isto tako ovaj post je note to self, da kad sve prodje imam tacnu belesku o stanju koje sam ovih dana nadrastala.




















Milton mi prica about embracing failure. Trebalo je da imam vise toga na vreme. Formirala bih se u drugaciju osobu. Bolju, laksu, savitljiviju. U bambus umesto u mermer personu. Uuh.


@ _ @


8 коментара:

  1. @Jovana
    i kad je tesko :]
    hvala

    @Ana
    heh, da
    :|

    ОдговориИзбриши
  2. Svaki tvoj post je dobar i poseban, i kad je teško i kad nije i uvek. Jano, stvarno ti svaka čast. Svako danas može da stavi fancy shabby chic background na blog, pokupi mudrosti pop kulture odasvuda, skine slike sa tumblra i prospe neki polu-stav ili mišljenje o životu i svetu. Samo prava suština pokazuje duh u svemu to. Ti to imaš. Just go and let it go. And do what you think you should do. :)

    ОдговориИзбриши
  3. pa zato te valjda i volimo sto uvek kroz reci i sliku uspes da docaras "neko stanje".E sad sto nije uvek lepo sta da radimo,svima se to desava,sto rece jedan moj drug juce "naravno da me po nekad prevljadaju osecanja ,pa nisam drvo u pm:)))".Ali Jano doci ce sunce ....mora,a sa suncem optimizam:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.5.11. 07:15

    Wake up! Life is so good!
    Ova recenicu si mi napisala pre oko sest meseci, uzvracam i pitam na koju adresu mogu da ti posaljem jedan mali pokloncic!
    Tvoja sestra po parfemu.

    ОдговориИзбриши
  5. @MaMarijana
    sve ok, vec sam se sabrala ;]
    tako vam je sa direktnim prenosom, znate svasta pa i lose ;)

    @Anoniman
    sinulo sunce pa se lakse covek iscupa. hvala ti na revansu hrabrenjem! ;)
    pokloncic? stvarno? ooo pa hvala unapred. salji na studio Coba&associates, Carice Milice 3/III

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails