5. 5. 2011.

mt is for masking tape



I pre nego sto smo otisli u Japan znala sam da ce mi najvecu muku priciniti slatkisi, igrackice i - radnje sa papirnom galanterijom. Tako i bi.




Kada smo se nacrtali u radnji Ito-ya na Ginzi... uf. Hiperventilacija. Osam spratova flomastera, cetki, omotnih papira, nalepnica, kartica, spajalica, stikera, blokcica, pecata, mamipara of all kinds, najdivnijih na planeti [OVAJ UTISAK]. A onda sam konacno kompletno zabola u jednom neocekivanom sektoru. Selotejp. Zapravo, krep trake.





Japanska fabrika mt masking tape koja je pocela sa lepljivim trakama za hvatanje muva, a nastavila 80-ak godina praveci klasicne krep trake za maskiranje pri farbanju, za gradjevinske radove i auto sprejing, fanovi u vidu crafty zenica su pogurali u potpuno drugom smeru. Volele su mt krep trake jer su bile kvalitetne, papirne su pa se cepaju prstima, mogu da se odlepe i zalepe par puta a da ne ostave nikakav trag, njihova prozirnost je fina i plemenita i u redjanju slojeva daju nove i nove dubine. Poceli su sa 20 finih flah tonova.





A ti preklopi su bivali jos neverovatniji kada su se kombinovale razlicite sare razlicitih boja sa kojima je fan klub istupio u narednoj fazi. Da ne pominjem razlicite debljine. Tri.




I razlicita pakovanja. 1, 2, 5, 10, 20 trakica. Gomilicu od 20 razlicitih tonova mozete kupiti u zgodnom pakovanju sa kalemom.




Ja sam u tokiju izginula na ove bombona kombinacije od pet traka. Jedna debela i po dve srednje i tanke. A kombinacije boja... pa boja i sara... nije OMG nego OMT!






Tu je i ta linija koja nas potseca i na klasicne japanske patterne. Wamon set je jedan jedini i donosi 6 sara u divnoj kutiji koju ne bih bacila ni kada bih sve trake potrosila.




Kombinacija tradicionalnih i modernih je totalno my cup of tea i patim za jednim ovakvim kalemom:




Koliko divno docaravaju strukturu carobnog washi papira...




Kompleti su neodoljivi



a uz njih ne mozete da ne paznete i ukrasni papir.






info via telegram.net.au + klik na slike za izvore i radnje worldwide



7 коментара:

  1. moja ljubav jos od skolskih dana,ni danas ne mogu odoleti dobroj knjizarskoj ponudi:))Ovo je ludilo,odatle ne bih izasla mesec dana!!

    ОдговориИзбриши
  2. Super je! Nego, cekaj, bila su Japanu???? OMG, blago tebiii!

    ОдговориИзбриши
  3. Iskrena da budem uopste ne znam sta ce mi ovakve stvarcice, ali ja kad god vidim nesto ovako MORAM to da kupim, i to stoji na stolu i divim mu se. Skoro sam kod Kineza kupila set selotejpa najrazlicitijih boja koji je na ovu foru, nisam ga koristila, ali sta da radim kad je predivan :DDD

    ОдговориИзбриши
  4. ja sam isto veliki fan lepljivih traka, sto ih vise to bolje. posebno mi je interesatno kad se neki lepi print ili crtez zalepi s njima na zid http://www.zilverblauw.nl/wp-content/uploads/2011/02/plakband.jpg

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatko je! Ja bi se izgubila od tolike ponude.Posebno sam slaba na ove pastelne bojice:)

    ОдговориИзбриши
  6. @Jelena MS
    o, da, japanske knjizare su... nesto drugo.

    @Stasha
    hehe, da, ima vec dve godine... heh.

    @*lu*
    joooj nemoj da te japanci cuju da ih poredis sa kinezima ;p
    ne, pazi, pakovanje poklona je moja velika ljubav i ultimativna uzivancija, imam kutijetine sa raznim dodacima ovog tipa. juce sam u nekoj reprizi will&grace videla kako je vil sobu iz koje se iselila grejs pretvorio u sobu za pakovanje poklona. e, to sam ti ja! ;)

    @Iva
    to sam i ja rekla kad sam usla u Ito-ya radnju

    @Barbara Ismailovic
    eee pa to su mt trake na zidu :]

    @sugarhoneybaby
    i ja sam se izgubila. izasla sam i nista nisam kupila. za sebe. za druge jesam svasta. i razdelila. i sad sam praznih ruku buhuhu :(

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails