22. 3. 2011.

Holi Day



Uz Supermesec, Indusi su slavljem u punom koloru poželeli dobrodošlicu novom proleću. Dvadesetog marta desio se ovogodišnji Holi.



Priča kaže da je Hindu bog Krišna bio kao mlad ljubomoran na svetlu put svog ženskog visokobožanskog parnjaka, Radha. Kao svako dete, požalio se mami, a ona mu vrcavo rekla da joj oboji lice u koju god boju želi. To je i uradio kad mu je prekipelo od ljubomore ;]

Tradicionalno veselo bojenje lica voljenima i danas je prisutan verski obred u Hindu zemljama i najblještavije živi tokom Holija. Na ovo živopisno slavlje potsetio me je Google logo koji je tog dana osvanuo na njihovom indijskom homepage-u. Evo predivnih fotki koje hvataju neopisiv kolorit i detinje veselje koje je zaposelo i odrasle.





















9 коментара:

  1. Ovo je predivno!Prelepe boje, nijanse, sve. Obozavam njihovu kulturu.

    ОдговориИзбриши
  2. koliko bih ja zelela da sam tamo kad se farbaju :)
    kad smo kod Indije, je l' si gledala Outsoursed? mnogo sladak film o divotama Indije :)

    ОдговориИзбриши
  3. hoho meni je sve indijsko lepo na slikama ;]

    Outsourced - love it! Otelotvorenje slike koja mi vrvi u glavi kada komuniciram sa Indusima povodom neisporucene knjige koju sam narucila iz Amerike :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.3.11. 00:11

    eeee, pa mi samo doneli ovaj holi pink pigment, pošto ga očigledno neću iskoristiti
    možemo sledećei put da se gadjamo istim!!:))))

    ОдговориИзбриши
  5. Uh, najveca jeza kod cijan ruku sa zutim pigmentom u letu...

    ОдговориИзбриши
  6. @prasica
    jupiiiiii

    @Aleksandar Zolotic
    jeste, ta je sva crisp
    btw, suuuper ti je nova knjiga za kc! :]

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails