19. 3. 2011.

Real Neat Rules



Danas je mom tati rodjendan i tim povodom nesto sto sam vam obecala kada sam pisala o knjizi Rules for My Unborn Son. Da vam, kada mi stigne, kazem da li je razocarala. U jednoj reci: NIMALO.

Nije da sam sumnjala, vise sam se pribojavala. Kada nesto deluje tako lako zabavno lepo i istinito... pa, zvuci too good to be truth. Uplasim se da cu namirisati da je fake. Ali uopste. Svaka na mestu. Ili se slazem, ili se zapitam, ali obozavam svaku stranu, svaku recenicu, povremene fotografije, dve boje koje grade ovu knjigu. Crna i senf.

Jedva sam nasla zasto je bila bargain book ($6). Evo jedne crne tufne. To je razlog. I can live with that. Itekako. Te je oplemenjuje, daje joj poseban sharm. Zamisljam da je to kapljica mastila, koja je na ovoj finoj kompaktnoj knjigici kao mladez koji je cini drugaciji od svih ostalih knjiga iz svih ostalih tiraza.



Evo koliko je debeljuskasta i kako lezi u ruci. Pravi format. Volela bih da tvdi povez finisira platno.






Forzac - Njujork iz vazduha.



A onda se redjaju Rules. Nasumicni dvolisti. Izvol'te.






















Za kraj:




Ako hocete jos, predlazem da se pretplatite na 1001 rules for my unborn son tumblr, a Walker Lamond priredio je i mini listu za buduce cerke. Samo 12 pravila za sad.





Boy or a girl, šmekerizam se pokupi u porodici. Pored onoga sto te uče zajedno, daju temelj za građenje relacija i pružaju osećaj beskompromisne sigurnosti i prihvaćenosti, mama uteže u funkcionalni okvir i uči radnim navikama, a tata da budes šmeker i da pokažeš zube kada treba. Mene su moji obučili za život. Kako bih vam rekla... zapali su mi najbolji roditelji ikada. Simple as that.

Danas, slavimo tatu. Toliša, ovo je javna izjava ljubavi!



10 коментара:

  1. divna si i divna je knjiga. bas sam se raznezila.:*

    ОдговориИзбриши
  2. @Jasmina
    hehe, hvala u njegovo ime. :D

    @jovana
    hvala ti draga :*

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan rođendan tvom tati J.! Cute post, as always super book review.

    ОдговориИзбриши
  4. Tvoji roditelji su najveći genijalci a i ti sa njima, što su ti pomogli da budeš ti. Normalna pre svega, a onda svi ostali superlativi. To je tako retko i dragoceno. :)

    ОдговориИзбриши
  5. @Jelena K.
    pa mislim koje su bile sanse da iz selekcije izbacim tu stranu ;)

    @Amelie
    hvala i hvala :]

    @ocean hillside
    joooj kakve lepe reci. pocastvovana. hvala.

    ОдговориИзбриши
  6. Pa imash je. Pa bravo. I još je specijalna, jedinstvena. sta vishe.
    Tata je srecan!

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Jana, danas je stigao i moj primerak gorepomenute knjige. Zahvaljujem se na ovoj divnoj preporuci...

    ОдговориИзбриши
  8. oooo tako mi je drago! nama stoji na polici, onako pri ruci, pa svako malo otvorimo nasumicno neku stranu i nasmesi nam se brk :] uzivaj i ti!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails