5. 3. 2011.

Palette: WINTER 2010/11

Jučerašnjom emerald zelenom sumirala sam ovozimske kolor utiske. Ali da krenemo od početka, potsetiću vas kako je to išlo.

Najpre se prisećamo PUDERA kao tona i osećaja koji je zaslužio svoje color notes.



Zimska ušuškancija i lebduće nežno. Kao obraščići.



Pričajući o puderastom, provlačila se nit da je posebno cenim kada je sagledam u kontrastu sa negom bold'n'bright bojom. Kao na primer KANARINAC žutom koja me je ove zime očarala.



I iako bi neka toplija, pileće žuta bila tačniji opis kanarinca, ja pod tim tonom podrazumevam neki pastelniji ali i otrovniji ton.



Upravo ovakav:



Speaking of wild chic, ove sezone mi se prečesto po ekranu smucala kuća Opening Ceremony a ova marama nenormalno mnogo puta mi je zapala za oko.



Pravi spoj dva aktuelna kolor favorita, pored kanarinca tu je i LIJA.



Ona mi se formulisala kao duh ove zime sa jednim ledenim postom, a kljucni detalj su, pored te lije koja skace sa jedne snežne obale na drugu, bili ovi nokti.



Ti nokti me verovatno ne bi toliko ocarali da nisu bili kontrastirani ovom neverovatnom senkom koja je uhvatila najsvetlija prelamanja kristala emeralda.



I tako dolazimo do te jučerašnje tačke na na ovu paletu.



A onda, iz iste familije dragog kamenja, drugi od četiri, pored safira i dijamanta, RUBIN.


U kasnu jesen ovu boju je najavio nar, and you all very well know KOLIKO ja volim nar.



Rubin je ukrao taj FREEZING post,



sa onim čudesnim Dalijevim komadom i onom zapanjujućom mrežom ispod koje su minty sive oči i ljubičaste usne. Možda time načinjem novu sezonu. Do tad, proglašavam zimu gotovom i svečano joj dodeljujem ovu paletu:



So there it is, sve sto mogu da kazem za kraj nalazi se na ovoj tabli




4 коментара:

Related Posts with Thumbnails