BACKGROUND BY Fuzzco™

10.03.2011.

Color Notes No.41: DAMAGED

Izbezumljena kao riba na suvom, 'vatam vazduh, telu nije jasno sta se desava. Jel' stiglo prolece? Ili zima gruva nesmanjenom zestinom? Osecam se errorish. Kao ostecena roba.


I dalje oblacenje u pamucnim i vunenim slojevima.



Burno je i na Fakultetu. Shkrabasto, shkripavo, ali uvek lepo. Emerald klinci make it all worth while.


Zeljno iscekujem djurdjevke, oni su mi kao Supermenu kriptonit.


a pre njih ce visibabe, poslednje potsecanje na sneg.


a onda izmorena ulazim u prolece, clean and lean.


ta je devojka izgledala kao mladi luk


savrsena kombinacija svih mojih trenutnih obozavanja


a ovo mi je sledeca fiksacija


moje stanje, moj izraz lica


tek nedavno sam pocela da cenim parket a la riblja kost


and how about marshmellow stubovi u sred dnevne!?


zagnjurila bih sad njonju u ovaj rusticni finish


to je ovo stanje. odenuta kao luda sednem na dzakove na pijaci u sred pazara


mozda me cak ni affogato izlecio ne bi


sanjarim o ovakvoj sceni


koja bi rezultirala ovom


idealna je verzija blejanje do leta sa iskrcavanjem u grckoj


toliko sam izgorela da ni lepi buketic na radnom stolu ne radi pos'o


njuskala sam po starim stekovima pisaceg alata i bas mi je prijalo


ali ne vredi, prosto naprosto sam





12 коментара:

  1. Ok, ovo je najbolji i najkreatvniji i najinspirativniji post IKADA!!!!!!!!!!!!BRAVOOOO!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. He, imam i ja ovaj parket u svom cik cak postu ;)

    ОдговориИзбриши
  3. @*lu*
    oooo, kako volim da obradujem nekoga izjutra :)

    @Kuća Umetnosti
    heh, eto ti, vidis. ista. a i ta levo je divna slika. taj dvobojni mermer... love it. mermer=leto. leto=odmor. odmor=treba.

    ОдговориИзбриши
  4. devojka mladi luk=genijalno
    onda pruge/tufnice sejvovala za mud bord
    dalje devojka na polju, ne mogu da prestanem da gledam
    i na kraju poslednja slika. moje predinfarktno stanje
    ludilo od posta :*

    ОдговориИзбриши
  5. kazem ti juce, shvatam te, shvatices me. eto. eeee zivote. lutalico. :_:

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10.3.11. 14.17

    praznik za moje, kao na zadnjoj slici, oci!
    devojka mladi luk is so cool!
    drzimo se, jos samo je malo ostalo da iscuri zima kao zrnca pescanog sata a onda smo freeeeeeeee! Napokon free!

    ОдговориИзбриши
  7. diiivotaa! svi smo kanda okrnjeni od ove hladnoce.

    ОдговориИзбриши
  8. united we stand, craving for spring. tu je, iza coska. u nedelju 17°C.

    ОдговориИзбриши
  9. do sad je predpostavljam ovo raspolozenje minulo (kasnim jer te citam natenane), ali ostaje post... Hvala ti internetu!

    i jano!

    ОдговориИзбриши
  10. paaa, onako :/
    e sto mi je strava kad tako "okasnis" pa me zaspes komentarima!

    ОдговориИзбриши
  11. oseti se? joj, malo me je sramota sad... ali stvarno, natenane uz muziku i tisinu...

    #zasipam :)

    ОдговориИзбриши
  12. eee stvarno mi je super, ne kritikujem. postujem tvoj tempo.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails