10. 3. 2011.

Color Notes No.41: DAMAGED

Izbezumljena kao riba na suvom, 'vatam vazduh, telu nije jasno sta se desava. Jel' stiglo prolece? Ili zima gruva nesmanjenom zestinom? Osecam se errorish. Kao ostecena roba.


I dalje oblacenje u pamucnim i vunenim slojevima.



Burno je i na Fakultetu. Shkrabasto, shkripavo, ali uvek lepo. Emerald klinci make it all worth while.


Zeljno iscekujem djurdjevke, oni su mi kao Supermenu kriptonit.


a pre njih ce visibabe, poslednje potsecanje na sneg.


a onda izmorena ulazim u prolece, clean and lean.


ta je devojka izgledala kao mladi luk


savrsena kombinacija svih mojih trenutnih obozavanja


a ovo mi je sledeca fiksacija


moje stanje, moj izraz lica


tek nedavno sam pocela da cenim parket a la riblja kost


and how about marshmellow stubovi u sred dnevne!?


zagnjurila bih sad njonju u ovaj rusticni finish


to je ovo stanje. odenuta kao luda sednem na dzakove na pijaci u sred pazara


mozda me cak ni affogato izlecio ne bi


sanjarim o ovakvoj sceni


koja bi rezultirala ovom


idealna je verzija blejanje do leta sa iskrcavanjem u grckoj


toliko sam izgorela da ni lepi buketic na radnom stolu ne radi pos'o


njuskala sam po starim stekovima pisaceg alata i bas mi je prijalo


ali ne vredi, prosto naprosto sam





12 коментара:

  1. Ok, ovo je najbolji i najkreatvniji i najinspirativniji post IKADA!!!!!!!!!!!!BRAVOOOO!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. He, imam i ja ovaj parket u svom cik cak postu ;)

    ОдговориИзбриши
  3. @*lu*
    oooo, kako volim da obradujem nekoga izjutra :)

    @Kuća Umetnosti
    heh, eto ti, vidis. ista. a i ta levo je divna slika. taj dvobojni mermer... love it. mermer=leto. leto=odmor. odmor=treba.

    ОдговориИзбриши
  4. devojka mladi luk=genijalno
    onda pruge/tufnice sejvovala za mud bord
    dalje devojka na polju, ne mogu da prestanem da gledam
    i na kraju poslednja slika. moje predinfarktno stanje
    ludilo od posta :*

    ОдговориИзбриши
  5. kazem ti juce, shvatam te, shvatices me. eto. eeee zivote. lutalico. :_:

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10.3.11. 14:17

    praznik za moje, kao na zadnjoj slici, oci!
    devojka mladi luk is so cool!
    drzimo se, jos samo je malo ostalo da iscuri zima kao zrnca pescanog sata a onda smo freeeeeeeee! Napokon free!

    ОдговориИзбриши
  7. diiivotaa! svi smo kanda okrnjeni od ove hladnoce.

    ОдговориИзбриши
  8. united we stand, craving for spring. tu je, iza coska. u nedelju 17°C.

    ОдговориИзбриши
  9. do sad je predpostavljam ovo raspolozenje minulo (kasnim jer te citam natenane), ali ostaje post... Hvala ti internetu!

    i jano!

    ОдговориИзбриши
  10. paaa, onako :/
    e sto mi je strava kad tako "okasnis" pa me zaspes komentarima!

    ОдговориИзбриши
  11. oseti se? joj, malo me je sramota sad... ali stvarno, natenane uz muziku i tisinu...

    #zasipam :)

    ОдговориИзбриши
  12. eee stvarno mi je super, ne kritikujem. postujem tvoj tempo.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails