16. 6. 2010.

Ballet Wonderland



Ove godine The Washington Ballet slavi deceniju od kada je na mesto umetnickog direktora dosao Septime Webre, covek zasluzan za uzlet ove institucije.

Design Army i zvezda poduhvata, fotograf Cade Martin, za ovu proslavu priredili su slavljenicku knjigu i nazvali je Wonderland. U njoj su prikazani resident igraci u scenama koje na cudesno sanovit nacin nabrajaju baletske predstave koje cine program.























Upravo kao sto je i Alice na MyModernMet-u zakljucila, sanjalacki, bajkoviti pristup Kejda Martina neodoljivo podseca na moje omiljene Rodnija Smita i Tim Vokera. O Timu uskoro jedna ljubavna saga. Nije da sam sumnjala, ali me je Kejd Martin jos jednom uverio da fotografija moze da zabelezi duh.



Procitajte o procesu rada od ljudi iz Design Army. Citavo objasnjenje koncepta i atmosfere oko ove desetogodisnjice nadjite na netdiver.

2 коментара:

  1. ovo je prelepo! dopada mi se i ovaj mali redizajn bloga. i ja bih neshto belo&prochishceno, ali nikako da mi uspe :)

    ОдговориИзбриши
  2. thanks for noticing! i ja sam pretty happy about it.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails