7. 6. 2010.

CSSline, BRKLN Fare etc.



CSSline je moje novo omiljeno mesto za odusevljavanje, inspiraciju, nove putanje.

Sam logo je super sladak, kao od izuvijane gliste plavog plastelina. Mogao je i bez ovog autlajna, al ajde. Ne znam ko ga je dizajnirao, ne mogu da pronadjem...

MoCo Loco je npr jedan od vise od hiljadu sajtova koje cete tamo naci, redizajniran da bude pametniji, brzi i modularniji, a najnoviji dodatak galeriji je Marie Catribs, divni vazdusati sajt sa mnogo lepih rucno crtanih slova. Evo par snapshotova.





Mislim da mi se ovaj sajt svidja zato sto me potseca na predivni Brooklyn Fare, designed by Mucca. Obozavam ih. I really do. O njima sam pisala u storiji o Meknaliju. Evo kako izgleda taj sajt, taj kopirajt, ti ljudi, taj Njujork. Ah.






Ispostavlja se da je art direkciju i dizajn ovog projekta radio Brkln-based Steven Jokic, odnosno Jockisch, u cijem sam Behance profilu pronasla jos nekoliko divnih projekata koje je radio u Mucca studiju, izmedju ostalog i Chelsea. Back to BRKLN, evo kako su Mucca people predstavili svoj projekat u mail newsletteru, a evo i kako izgledaju svi ti collateralsi:







Plus, za zaludjenike like myself, evo jedne culinary sage iz Brkln Fare kujne, chef Cesar Ramirez i njegova cudesa. Hvale ga i kriticari, nije da to ima bas neke veze. Evo i njegove celicno bakarne kujne, a i jednog njegovog tanjura:


3 коментара:

  1. savrsheno, uvek se odushevim kad vidim ovako divno promishljene projekte

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you for the kind words on the Marie Catrib's site.

    ОдговориИзбриши
  3. it IS really nice, i love the hand lettering. sorry there's so translation at this moment, i'm kinda lazy with that... all the best!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails