18. 6. 2010.

Betty Linda Beyonce



Pomocu svog novog otkrica, Google Readera (bolje ikad nego nikad), pratim svakodnevno i super jednostavno par hip klinki koje pisu highlife, lowkeyposh, supersweet, easygoing, laidback fashion/lifestyle blogove. Jedna od njih je i ova mala Betty.

Sada kada vise nisam ljuta sto to nisam ja, and god knows koliko godina zivota sam spucala besno protestvujuci u sebi misleci da mi takav lifestyle prirodno pripada, gledam kako to izgleda biti prosto... dobrostojeci youngster with loads of time to travel, shop and dress up. I ona to radi vrlo slatko i chic. A ja posmatram sa uzivanjem i zanimanjem, simply srecna sto je moj zivot moj. Takoreci, nije slican nicijem. Kao i svaki drugi precious one, uostalom.

Nego, back to Betty, na prvoj fotki ona nosi super kul cvidze za sunce by Linda Farrow. Od 70-ih ova kuca proizvodi super kvalitetne modne naocari, a posebno su zanimljive kolekcije koje ova stvaraju u saradnji sa modnim dizajnerima. Ove koje Betty nosi su napravljene da prate kolekciju Alexandera Wanga. Pravi srebrni uglici, uzgred. Betin model se zove 1 C2 kosta €226.80.




Bilo je to jos nekoliko slatkih slika iz Betinog slatkog modnog zivota, a sada back to Linda Farrow. Omiljena kolaboraciona kolekcija mi je ona za Eley Kishimoto.



Ah da, da ne zaboravim, model Alexander Wang 5 C1 nosila je Beyonce u Why Don't You Love Me! How kul is that! Very.


1 коментар:

  1. betty je preslatka i inspirativna... :)
    ali umesto Google Readera preporucujem Bloglovin'... Mada sam sigurna da si vec cula... :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails