28. 6. 2010.

Yoga. Beauty. Christy.

christy turlington red campaign centered

Kada sam onomad (2006) pomislila da mi je potrebna joga, toliko sam bila blokirana i pasivna da sam morala sebe nekako da navabim na pocetak nove faze. Covek mora da poznaje sebe i da zna tehnike da sa sobom postigne ono sto zeli. To zna biti vraski tezak pos'o.

U toj situaciji, I pushed the right buttons - kupila sam sebi najlepsu (i verovatno najskuplju) prostirku koju sam u gradu mogla da pronadjem, Nike ljubicastu u dva tona i dve razlicite gumi teksture i - dozvolila sam da me ocara Kristi Tarlington.



Te godine lansiran je i Gap-ov projekat za pomoc ljudima obolelih od AIDS-a u Africi. Akcija se zove RED i Christy je ucestvovala uslikana u lotosu, u majici cijom kupovinom biste pomogli akciju. Delovala je tako cudesno. Nije njena manekenska lepota bila fokus moje fascinacije. Potpis ove slike je ono sto ocarava - ona je CENTERED. TO mi je trebalo, to me je privuklo.



U nacinu na koji je Kristi predstavljala jogu, odsustvo svih rusticnih detalja, odezdi i mirisnih stapica, bio je veliki bonus. Uverila me je da moze i drugacije i da treba da nadjem svoju meru. Onda sam otkrila kolekciju sportske odece koju je specijalno za vezbanje joge osmislila zajedno sa Pumom - liniju Nuala i njenu liniju ajurvedske kozmetike - Sundari.







Ono sto mimo asana opisuje zivotne stavove ove supruge i dvostruke mame, je ono sto bih u nekoliko reci nazvala recimo prirodno u prirodi with a bit of crisp understated fashion chic...



... a posebno mi znaci ova divna fotka Kristi sa mamom. Kakva divna komunikacija...

christy  turlington with mom

Zadnja korica njene knjige Living Yoga... (yes, I own a copy)



... i par desktop wallpapera. Kako sve to deluje lagano, zar ne. Lako, fino, prirodno, mirno. I tako ne-samo-fizicki. Mislim da sam bila prepoznala fin yoga styleguidance za pocetak. I dalje mi imponuje i sada kada se na kraju jos jedne joga sezone osvrnem i ponovo zahvalim svima iz Yoga centra Srbije, imam neki blesav osecaj da treba da se zahvalim i njoj. Zbog toga ovaj post.



4 коментара:

  1. Da te ocara Kristi... Hellooooo...! Sto nam radis to!!! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Christy je imala veoma veliki utecaj na određenu publiku, da je joga postala chic.
    Pa jednostavno žena izgleda božanstveno.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4.7.10. 09:30

    Jano, stalno se vracam na ovaj tvoj post. Divan je i inspirativan. Krecem uskoro na kurs za instruktora yoge. Nadam se da cu uspeti.
    Maja

    ОдговориИзбриши
  4. naravno da ces uspeti!
    kreces na kurs pri YCS ili je u pitanju neka druga skola?
    ako treba pomoc, ohrabrenje, savet, bilo sta, pisi kad god along the way!
    stvarno.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails