28.06.2010.

Yoga. Beauty. Christy.

christy turlington red campaign centered

Kada sam onomad (2006) pomislila da mi je potrebna joga, toliko sam bila blokirana i pasivna da sam morala sebe nekako da navabim na pocetak nove faze. Covek mora da poznaje sebe i da zna tehnike da sa sobom postigne ono sto zeli. To zna biti vraski tezak pos'o.

U toj situaciji, I pushed the right buttons - kupila sam sebi najlepsu (i verovatno najskuplju) prostirku koju sam u gradu mogla da pronadjem, Nike ljubicastu u dva tona i dve razlicite gumi teksture i - dozvolila sam da me ocara Kristi Tarlington.



Te godine lansiran je i Gap-ov projekat za pomoc ljudima obolelih od AIDS-a u Africi. Akcija se zove RED i Christy je ucestvovala uslikana u lotosu, u majici cijom kupovinom biste pomogli akciju. Delovala je tako cudesno. Nije njena manekenska lepota bila fokus moje fascinacije. Potpis ove slike je ono sto ocarava - ona je CENTERED. TO mi je trebalo, to me je privuklo.



U nacinu na koji je Kristi predstavljala jogu, odsustvo svih rusticnih detalja, odezdi i mirisnih stapica, bio je veliki bonus. Uverila me je da moze i drugacije i da treba da nadjem svoju meru. Onda sam otkrila kolekciju sportske odece koju je specijalno za vezbanje joge osmislila zajedno sa Pumom - liniju Nuala i njenu liniju ajurvedske kozmetike - Sundari.







Ono sto mimo asana opisuje zivotne stavove ove supruge i dvostruke mame, je ono sto bih u nekoliko reci nazvala recimo prirodno u prirodi with a bit of crisp understated fashion chic...



... a posebno mi znaci ova divna fotka Kristi sa mamom. Kakva divna komunikacija...

christy  turlington with mom

Zadnja korica njene knjige Living Yoga... (yes, I own a copy)



... i par desktop wallpapera. Kako sve to deluje lagano, zar ne. Lako, fino, prirodno, mirno. I tako ne-samo-fizicki. Mislim da sam bila prepoznala fin yoga styleguidance za pocetak. I dalje mi imponuje i sada kada se na kraju jos jedne joga sezone osvrnem i ponovo zahvalim svima iz Yoga centra Srbije, imam neki blesav osecaj da treba da se zahvalim i njoj. Zbog toga ovaj post.



4 коментара:

  1. Da te ocara Kristi... Hellooooo...! Sto nam radis to!!! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Christy je imala veoma veliki utecaj na određenu publiku, da je joga postala chic.
    Pa jednostavno žena izgleda božanstveno.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4.7.10. 09.30

    Jano, stalno se vracam na ovaj tvoj post. Divan je i inspirativan. Krecem uskoro na kurs za instruktora yoge. Nadam se da cu uspeti.
    Maja

    ОдговориИзбриши
  4. naravno da ces uspeti!
    kreces na kurs pri YCS ili je u pitanju neka druga skola?
    ako treba pomoc, ohrabrenje, savet, bilo sta, pisi kad god along the way!
    stvarno.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails