2. 6. 2010.
Babees
U mom svetu vrednosti, imaginarni packaging projekti nemaju tezinu kao pravi pravcijati, izvedeni, postojeci u opipljivom svetu. Narucena kreativnost koja rezultuje proizvodom oko kog se smese i onaj koji placa i onaj koga placaju je pun pogodak. Ostalo je mastanje koje cesto u praksi pokaze da onog koji svoju kreativnost tako trosi, uvek nesto zulja kada ga placaju da bude kreativan.
Ipak slatki imaginarni projekat poljskog studija Ah&Oh toliko je drazestan da cu na trenutak da maknem na stranu svoju ostru stranu. Tri vrste meda u lepim teglicama pretvorenim u pcelice punih stomaka uz pomoc tri crne horizontalne strafte. Preslatko.
U kontrastu sa tri medne boje i crnom ostrinom, neka skoro Tiffany plavo tirkizna. Ali kljucni deo smeksavanja je logo, rucno pisan, fino znalacki izveden iz jedne niti, sa pcelicom na kraju. Tako na kraju sagledavanja logoa shvatimo da su u stvari slova postala njena blesava zujeca putanja.
Plus, jedno malo skriveno blago na Ah&Oh portfolio sajtu, bonus medni kaligrafski logo za brend beeloved. Kao BELOVED samo plus pcele. Lep, tecni ispis. Bukvalno. Slatko, preslatko. Bukvalno.
saznala via Dieline, pics via Ah&Oh
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
jao, videla sam... predivan design... uh...
ОдговориИзбриши