10. 6. 2010.

Stroopwafel



Vest o otvaranju novog bruklinskog mesta, The Good Batch, potsetila me je na moju ljubav prema holandskim vaflima, ili, u originalu - STROOPWAFEL.

Njih sam, nekim cudom, otkrila u sred Beograda. Kupovala sam ih u Pekabeti, da, da, toliko davno, u nekom bazicnom pakovanju, neprimetnom i bednjikavom. Predivni su ti vafli, lako puterasti i blago krckavi od susreta sa modelovanom toster ringlicom, stopljeni sa gustom tamnom karamel masom izmedju dva smeksala keksa... Da ih je bilo u limenom pakovanju sa nekim tipicno holandskim ultramarin pastoralnim scenama na beloj podlozi, kupila bih ih makar mi to bila poslednja parica.




Fortheloveofbrooklyn uz intervju sa Anom Gordon of The Good Batch servira ove yummy fotke. Ako zelite da se umazete i imate svu potrebnu masineriju pri ruci, zasucite rukave. Evo recepta, direkt iz Stroopwafel prodavnice:

Ingredients
waffles (12 pieces):
- 300g caster sugar
- 450g butter
- 3 eggs
- 3 sp milk
- 600g flour
- cinnamon
- salt

syrup:
- 600g cane-sugar syrup
- 300g butter

Preparation
Mix the sugar with the eggs, milk, flower, cinnamon, salt and the butter sliced in pieces. Make 12 small balls. Preheat the waffle iron. Squeeze a paste ball in the iron. Bake the waffle in about 30 seconds. Cut the waffle in two thin waffles and spread the waffle with the mix of syrup and butter.



YUM!

7 коментара:

  1. Ja sam skoro bila u Briselu, a tamo vafli na svakom koraku, filovani svime: sladoled, voce, cokolada...No, za svih tih malo vise od 24h koliko sam imala da protrcim kroz grad, bila sam full, i simply nisam mogla da probam. Kakav bedak. Sto valjda znaci da cu morati tamo opet

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.6.10. 13:47

    ja kupujem takve u dm-u. punjeni su medom (nešto stvarno odlično), a ima ih i s lješnjakovom kremom. :) navukla sam na to već par ljudi...

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo stvarno izgleda njami. A koliko vremena izdrže (a da ne omekšaju) u staklenom kontejneru...znam, da u stvarnosti ne izdrže dugo, jer su prefini;)

    ОдговориИзбриши
  4. laro, narucujem batch. obicnih karameliziranih. nothin' too fancy.

    isidora, moracu nasem dm-u da uputim protestnu notu jer ih ovde nema.

    matilda, nisam im testirala izdrzljivost, kod mene im je max bio 10 minuta.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.3.12. 13:33

    to je nesto super znam de ce ih uskoro biti u Banja Luki tip koji nedavno bio u Holandiji ce poceti sa proizvodnjom

    ОдговориИзбриши
  6. У Београду их производи посластичарница Мали принц, а продаје их за њих, хммм, Меркатор.

    Мислим да је један 60 динара.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails