14. 6. 2010.

Glue Cinderella



Kartell proizvodi tehnoloski i dizajnerski moderan namestaj, a svoje resurse, iskustvo i znanje udruzili su sa kucom .normaluisa i 2008. zajedno stvorili baletanke. Nazvali su ih Glue Cinderella. Ovo sam ja ispred Kartell radnje u Sohou, NYC, 2007. Jana u zemlji dzinova.



Lorenza Luti, kartelova direktorka marketinga i prodaje za njihove gumene baletanke MoCo Loco-u kaze: The collections in fact are the fruit of Kartell's extensive knowledge of plastics and are mass-produced using injection-moulding technology that allows the creation of two-tone shoes combining transparent and opaque effects




Jednobojne i dvobojne, efektnih i nestandardnih kombinacija, providne i neprovidne. Kljucni detalj je sasvim malena peta u obliku zvezde, tres charmant. U ovim providnim prstici moraju da vam izgledaju besprekorno da bi i sabijeni u modlu cipele kao konzervu delovali slatko. Plus neki lak - bombona.



Ako niste dovoljno hrabre, bicete srecne, presrecne, i sa ovogodisnjim neprovidnim kolor kombinacijama. Evo ih, ne onako bucne i mladalacke kao 2008. Sada su ozbiljno fashionesque, a to su uradile samo boje. Umesto crvene i ljubicaste, npr cudesno zelena i divna teget. D'umres.


kartell-glue-cinderella

Pa ove cokoladirane, standarna glossy braon u kombinaciji sa zlatnom, i nasuprot njima, ove francuskaste, dole bele, gore teget. Kakav obrt!



Evo jos nekih obozavanih iz aktuelne sezone:



za kraj, istorija baletanki koja se zakljucuje Glue Ciderellom, na italijanskom sa sitnim engleskim titlom, prezanimljivo. Eco:


3 коментара:

  1. preslatke su. ali mene samo jedna stvar brine. posto je guma u pitanju, mora da ti se noge mnogo znoje.
    zvucim ko moja mama. ali eto i ona je nekad u pravu.

    ОдговориИзбриши
  2. jok, draga. zapravo JA nisam imala taj issue. ove glue ciderella su toliko otvorene da ti cak i viri razgranavanje prstica, a imaju i malu ventilaciju, ne znam da li si videla. moje Muji plasticne baletanke na primer su predivne, udobne i strava, doduse imaju rupice all over. ove kartell sam nosila samo sa carapama. i bila sam jaaaako hepi. mozda zato sto sam se setala po tokiju... hm...

    ОдговориИзбриши
  3. evo da ponovim komentar koji ocigledno ne znam da postavim!!!
    da da da, to su te divne baletanke koje cuvam u folderu cipela koje zelim posedovati.
    trenutni favorit su mi ove prasece-crvene!!
    <(*@*)> )~

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails