12. 11. 2012.

Space For All Species

I cim sam, najzad, skockala pricu o lisabonskom Oseanariju, u krilo mi sleti ova prica. Mozaik Space For All Species Carlija Harpera koji se nalazi u njegovom Sinsinatiju, u John Weld Peck Federal Building.

O Carliju Harperu nisam vam pricala. Silno cenim njegov dosledni modularni modernisticki ilustratorski stil. I, cini mi se da ovaj mozak na pravi nacin opisuje njegov nacin razmisljanja. 




















Nastao 1964, ovaj rad je tako svez i duhovit u piksel formi, prilagodjena tela i karakteri zivotinja tako jedinstveni i zivi, kolorit sofisticiran. Stojedna zivotinja prikazana je na dvodelnom mozaik muralu sazdanom od keramickih plocica proizvedenih u lokalnoj fabrici, Cambridge Tile Company.































photos via GraphicAmbient

2 коментара:

  1. fantastique!
    u šestdestima je mozaik u javnim prostorima bio jako, jako popularan in kad danas vidš takva remek dela, izgledaju sveže, moderno, novo in apsolutno savremeno. Na kratko fantastično!


    koliko informacija bi ja propustila bez tebe!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko ja informacija ne bih istrazila i sklopila u celinu da nema bloga i vas!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails