Krecemo od vrhunske elegancije.
Kuca E. Marinella do sada se uopste nije reklamirala. Tek u poslednjih deset godina ova kuca je otvorila radnje u nekoliko gradova sirom sveta i, ove godine je italijanska agencija Foolbite za njih osmislila ovu kampanju:
Sa ozbiljne old world elegancije prelazimo na italijanski prefinjeno sa novom udobnoscu.
Savrseno italijansko modelovanje sa majstorskim umeksavanjem dolazi nam iz prave italijanske kuce sa tradicijom. Svaki komad i svaka kombinacija iz aktuelnog lookbooka Boglioli je ne-ve-ro-vatna! Krecemo od nekih "ozbiljnijih" pa slajdujemo ka casual...
I onda, posle klasike, preko umeksavanja, dolazimo do novoitalijanskog. I to kroz prespektivu Svajcaraca.
Sjajne forme, materijali i overall stil kome je kuca Swiss Chriss dodala thermo-comforting tehnologiju pravi su zimski smekerizam. Imaju nesto od atmosfere vojnih uniformi, valjda zbog tih tkanina nalik čoji.
Zahvalnost ide jednom od mojih omiljenih muskih sajtova, Men's Reverie, od kojih stalno saznajem za ovakve marvelozne modne marke.
Nastavljamo sutra. Jedva cekam.
..................................................................
klik na slike za ostale GUYS' WEEK postove:
Od 1914. do sad se nisu uopšte reklamirali?...Svaka im čast, možda ni sad nisu morali?...Davimo se u moru reklama, naročito modnih...
ОдговориИзбришиrekla bih da reklamom ne traze nove kupce nego komunikaciju i promovisanje vrednosti za koje se zalazu. U poslednjih par godina posle duzeg vremena, nekih 60-ak godina cini mi se, ponovo imamo sluha za rucni rad, male serije i vrhunski kvalitet pa sada takvi proizvodjaci imaju publiku i medju onima koji ne mogu da priuste njihove proizvode.
Избриши:)
it's raining man!!! aleluia;D
ОдговориИзбришиvolim promatrati italijanske muškarce, pogotovo one over 60, u subotu ujutro, centar, espresso, posle jedanajst več aperitiv, nonšalanca, detajli nošeni "kao" usput, koji put malo duža kosa, niko ne fura intelektuališe bohemiše elegantiše mood bolje od njih :) i garantujem da ujutro provedu više vremena u kupaoni i garderobi nego me. Ali kako vole biti gledani, tako i vole pogledati pa im se to oprosti:DD Ali taj stil se gradi od vrtiča dalje (kod njih su male haljice sa velikim mašnama još uvek obavezna dio mališanske radne garderobe) i za sve njihove mitske radnje nije ptrebna reklama u Vogue-u, što je "anonimnije" to je vrednije...
Kod njih tkz. ručni rad nema, tako slučajno, Arte u korjenu reči artigianato!
sve se slazem :)
Избриши...istina je, da artiganiato izlazi iz reči arti - udovi - ruke/noge, nešto što se izrađuje na ruke ali opet se krug spoji i opet smo stigli na arte - umetnost;)
ОдговориИзбришиeto, to nisam znala, koren reci
Избришиjana, to sam ispsala insiktivno...ali tako sam sigurn), da ako neko nađe neku drugi interpretaciju samo sam spremna da učim;)
ОдговориИзбришиdaj, moraš jedanput samnom na subotno dopodne u Trieste!!!!
hocu! ti me vodis, ja placam kafu! i sladoled!
Избришиa kako čemo pričati i pričati i gledati in sve što ideu uz tu antropološku stdudiu;).. sledi je aperol spritz i neka fina delikatesa...a da ne zaboravimo na sladoled (baš dobila neku hoh adresu!)
Избришиwell, we have a date.
Si! :]
ИзбришиU Napulju sam kupio svoj prvi sako... Tamo je vekovima bio dvor, zbog cega je tradicija izrade odece, obuce, rukavica, sesira i dr. vrlo ozbiljna. Pantalone iz Napulja uvek imaju dugmice :)
ОдговориИзбришиGuys, pravac Napoli!
Избриши