14. 11. 2012.

Typearound

Ako cunjajuci svom i drugim gradovima svako malo primetite slova, danas su na redu vasi istomisljenici. Ovo su moja cetiri omiljena mesta koja prikupljaju slova po ulicama.


Polu ruinirana ili glanc nova, svetleca ili uklesana u kamenu, sa svakim svezim dodatkom u ovim malim velikim bazama zahvalna sam autorima ovih tipo projekata.

Florian Hardwig zivi u Berlinu. Predaje tipografiju, dizajnira slova i fotografise ih u hodu. U svom gradu ili u gostima, po Nemackoj ili jos dalje od kuce, sve te fotke pohranjuje u svoj flickr folder a ja se radujem svakom novom komadicu te tipografske slagalice.


























Onda idemo u sasvim drugi mind i typo set. Francuski. Jack Usine vodi svoj online slovni dnevnik. Njegov Jules Vernacular je, po njegovim loosely prevedenim recima, a sort of herbarium handmade typography. Posle nemackih standarda, ovo dodje kao jedan lepi sarmantno raskupusani slovni herbarijum. Fotka on i van francuske, ali ljubav prema ispustenom prati ga svuda.


























Posle dva evropska idu dva USA tipo favorita. Prvi je NYC Type. Luke Connolly belezi slova u svih 5 celina ove marvelozne kosnice. Poznata mesta, legendarne lokacije, predivna anonimna slovca. Tipicno njujorski i skrivene neocekivanosti. I posto vas te fotke mame da odete ili da se vratite u NYC,  ovih fotki nikada nece biti dosta.


























A onda, apetita koji nikad nisu siti Njujorka, prelazite na drugi americki i cetvrti typo stream za danas. Kirsten Hively vodi Projekat Neon. Omiljeni i novi, pa i poneki mrdajuci gif koji ozivi sliku u trenutku.
































Uzgred, ako biste neki mali privatni neon, znate li da mozete da slozite svoju rec od kucnih neon slova koje proizvodi brilijantni Seletti.




10 коментара:

  1. hvala Jano za ovo blago! Od ovih sam samo NYC Type imala u Readeru.
    Neoni su diiivni ^ - ^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ah sto je fino kad podelis svoje blago a neko mu se tako obraduje ;)

      Избриши
  2. neću više da obračam pažnju na arhitekturo, sad sam u slovima:)
    zadnja "francuska" mi je lepa, lepa.
    i kao svi i ja bi imala svoj mali neon, da me pričeka navečer.

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma inspirativno šarenilo slova...
    Prvi put vidim ove sajtove, Francuz mi se najviše sviđa...

    ОдговориИзбриши
  4. lepoooo <3
    jesi videla London typo
    http://www.londontypographica.com/map/
    biz
    Draga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. daaaa, opasni su englezi. njihov je i http://www.typemuseum.org/. mozda im posvetim neku posebnu pricu.
      biz back!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails