2. 11. 2012.

Garant

Pakovanja za private labels odavno ne izgledaju genericki kao u onoj epizodi Two and a Half Men kada Carli koji je bankrotirao ide u kupovinu. Vec neko vreme private labels su omiljeno igraliste za dizajnere pakovanja. 


Pearlfisher je sa pakovanjima Waitrose
bacio na kolena i kupce i bransu...






R Design je spakovao Selfridges private label...




... a uvek se setim i onih raznih pakovanja za Tesco, by P&W.





Uglavnom, private labels su za dizajnere jako zahtevna stvar. Toliko razlicitih linija i proizvoda tesko moze da predstavlja ujedinjeni vizuleni front u kom su svi elementi jednako dobro osmisljeni i oblikovani.

Pre neki dan, citava gomilica pakovanja koja su mi na netu zaustavljala pogled poslednjih par godina, spakovala se sama u jedan folder. Njegovo ime je GARANT, a studio koji stoji iza dizajna pakovanja za ovaj private label koji pripada svedskom lancu prodavnica Axfood, je BAS Brand Identity. Njihov case study kaze Garant is targeting savvy, knowledgeable consumers




I pored svih onih lepih engleskih marki s pocetka price, celovitost ove svedske linije cini mi se mozda cak i najprivlacnijom. I tu ima svacega, ali ovako, na gomili, njihovi proizvodi deluju kao set koji pucajuci od boje osvezava dom.

Ako se vracate iz Svedske donesite mi kesicu onog caja sa velikim narandzastim "te".


6 коментара:

  1. Dakle, sledeću kupovinu stavljam u kolica samo ono što je neodoljivo upakovano. Pa da vidim gde će mi stati sve te lepe teglice:)

    ОдговориИзбриши
  2. Njam...Jutros smo se LEPO naručkali kutijica i teglica!

    ОдговориИзбриши
  3. uahuuuuu!!! ah, normalno, ja sam za malo rigidnije englesko pakovanje a pogotovo Selfiđki su mi tako lepi, dabi sigurno išla samnom kuči i ostali kod mene (inače, sa putovanja in izleta mojim dragim uvek donosim delikatese..no, ove bi ostale za moju stalažu. crno, volim te crno)
    Ili na kratko, da citiram Đejmija : lovely, lovely sa onim v-jem kojega svi dobro znamo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaa divna su ta crna pakovanja a ja volim i one Waitrose case sa supama. Ipak kod Garanta ima najmanje osrednje ili lose dizajniranih pakovanja, zato sam njih posebno izdvojila. A i potpuno su mi novi, pravo osvezenje. Za ove Engleze vec znamo, a Skandinavci su nam jos uvek poluotkriveni. :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails