27. 11. 2012.

Truth No.3




Nova grafika iz serijala Truth,
broj 3, ta-na-na-naaaaa!





Sve je krenulo od ovoga:





Dakle, nekakvi sokici u poklopcima imaju izreke, one recenice koje vam ponavljaju bake. Grannyisms. :)


Ovaj, br. 49, kaze BLOOM WHERE YOU ARE PLANTED. Iz moje perspektive, laka a duboka ukorenjujuca poruka, ohrabrenje za neadaptirane. Za one koji nikako da budu srecni sto tu gde jesu. Za one koji su ovde a zele da su tamo, ili za one koji su otisli a i dalje su rastrzani.




Kada je trebalo citat pretvoriti u grafiku i potpisati autora, pretraga mi objasni da se radi o recenici iz Biblije! Didn't see that one coming! Ali stvarno. Iskreno zaprepascenje. 

A onda, povezivanje sadrzine i forme. Posto je ovo druga grafika koja je tempirana za Malu grafiku u beogradskom Grafickom kolektivu, posle prve Istine koja je govorila o moru, vodi, ova Istina govori o uzemljenju, zemlji. Vidim serijal u okviru serijala. Ne bih da prejudiciram, ali, shvatate kuda idem. Nedostaju mi jos vazduh i vatra. U serijal ih formom povezuje kombinacija dve folije u termotisku i duboka kutija u koju su uramljene da plutaju.

I da vam ih najzad pokazem kompletirane. Za razlicite enterijere i karaktere domacina, priredila sam vam dve drasticno razlicite celine. Prva je ova natur, organskog mekog duha...





sva pitoma i diskretna...





savrsena za belo drvene domove.










A onda, tu je ta druga. Dramaticna, crna kutija. Stylish, crisp.





Grafika iskace a zelena zveci bas kako treba. U ovoj maloj storiji, zeleni izdanci izbijaju iz tamne zemlje, kao lale u prolece.





Slova u nizu ispisana su prstima, na iPadu, i doradjena da cine finu celinu...






a sa crnim paspartuom ispod stakla, crni mat ram deluje kao plisani.






Truth No.3 od danas
mozete pronaci u radnji.


~

15 коментара:

  1. oduševljena sam!!!
    maštovito umeštanje u "staklenu kutiju"... kao preciozna mala staklena bašta.

    najprije sam "pala" na dramu, na tamnu pandoru, čisti glam, ali nekako se sada sve više naginjem ka drvenom prozoru, koji hrani svetlo in miris mokrog lišča, podsetilo me na one divne vetrine iz Natural History Museuma u Londonu, koje hrane male dragulje prirode.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.11.12. 09:35

    ne bih rekla da je citat iz biblije, već možda parafraza nekog biblijskog stiha. u svakom slučaju, ima puno neadaptiranih ljudi (haha, i ja sam među njima, ali sva sreća da postoji i opcija presađivanja sadnica), pa vjerujem da ćeš imati kupaca. lijepa mi je natur verzija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako i ova bude sirila radist kamorethodne dve bicu super hepi. :)
      Sto se citata tice, ne znam, ovako kaze net:
      Bloom Where You Are Planted – 1 Corinthians 7:17-24

      Избриши
  3. Анониман28.11.12. 13:57

    šifrirane poruke! ^^
    dešifrirala sam ih kao "radost kao i prethodne dve". ne znam jesam li uspjela. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolji do sada! Drveni ram je pravi pogodak :)

    ОдговориИзбриши
  5. predivna je.. natur ova narocito <3
    mislim da ce mi trebati na zidu.. tu gde sam trenutno zasadjena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, da, ti si medju drugarima o kojima sam razmisljala kad sam smisljala ovu lekovitu kutiju ;) :*

      Избриши
  6. 17 Nevertheless, each person should live as a believer in whatever situation the Lord has assigned to them, just as God has called them. This is the rule I lay down in all the churches. 18 Was a man already circumcised when he was called? He should not become uncircumcised. Was a man uncircumcised when he was called? He should not be circumcised. 19 Circumcision is nothing and uncircumcision is nothing. Keeping God’s commands is what counts. 20 Each person should remain in the situation they were in when God called them.

    21 Were you a slave when you were called? Don’t let it trouble you—although if you can gain your freedom, do so. 22 For the one who was a slave when called to faith in the Lord is the Lord’s freed person; similarly, the one who was free when called is Christ’s slave. 23 You were bought at a price; do not become slaves of human beings. 24 Brothers and sisters, each person, as responsible to God, should remain in the situation they were in when God called them.

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Jano kao sto vidis deo Biblije koji citiras ne odgovara tvojoj grafici. Tekst koji koristis u grafici nije Biblijski niti deo Biblije, iako je lep i poučan. Svako dobro i pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails