21. 11. 2012.

Wonderful Watches





Epizoda posvecena rucnim satovima. Classic classics i new classics.





Da krenemo od mainstream-a u svetu luksuznih satova. Tek u poslednje vreme sam otkrila kul stranu Rolex sveta. Medju omiljenima su mi ovi staaaari, posebno ovaj tananiji, Vorholov.




a ovaj Rolex Oyster Perpetual Air-King Precision iz '66. je toliko savremenog dizajna... Neverovatno.





Kad smo kod vanvremenskog, tu je Patek Phillipe i po neki neidentifikovani beaut...



Ruska rustika a la Tsovet...




... perfektne brojke na Panerai satovima...






... i moj novi mega crush - Brera.





Za muza jedan od gornja dva, a za mene, naravno, rose gold. Sa ovom plavom gumenom narukvicom.





Ako vam vise lezi manje robustan dizajn, cistiji, tanji, tu su: Junghans i Jacob Jensen.





Nomos je jos jedno od svezih otkrica, divan sofisticiran twist kom doprinosi i logo tipografija...





... i ovi divni cistunci iz Uniform Wares. Svaki model pronaci cete u velicinama za oba pola.





Treba vam nesto neformalnije? Preporucujem Alessi.





Trazite sat sa nesto fino artikulisane neobicnosti? Jaime Hayon je dizajnirao seriju rucnih satova za novu kucu, Orolog.





I jos, za posebne karaktere i stanja, tu je moj dugo omiljeni Nixon. Ovo je njihov Mellor, sjajan izbor za muskarce...





a odlican model za zenske je Kensington.
In rose gold. Naravno.





Da li sam zaboravila nesto sto ne sme da se zaboravi?


p.s. 22.11.2012.
Braun, ovaj ili bilo koji drugi, hvala "Dunav je more!" na potsecanju!




..................................................................

klik na slike za ostale GUYS' WEEK postove:








10 коментара:

  1. Patek Philippe-jednostavno TO! I meni se našao na moodboard nedeljnoj listici pa je oduševljenje veće što ga vidim istaknutog i ovde. To je jedno od onog blaga za mene i njega i mi ih zaista nosimo naizmenično. :DDD tj. I'm allowed to borrow!
    P.s. Divna ti je ova Masculinum nedelja... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aaa da. njihov je "slogan" You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation.

      to je tako kul.

      hvala za lepe reci povodom muske nedelje :*

      Избриши
  2. Moj favorit je Nomos (od ponudjenog). Ali, zasto je zaboravljen Braun koji je na pocetku posta? Zar Diter Rams nije zasluzio malo ljubavi: http://www.braun-clocks.com/watches ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naaaaravno da za gosn Ramsa mora da postoji mesto! Sad cu da ga dodam u p.s. :)

      Избриши
  3. ja bih dodala jos Mr. Jones Watches ''^ - ^''
    a posebno mi je morbidno fascinantan The Accurate

    ОдговориИзбриши
  4. več ovako "goli" su privlačni...a kad jih projeciram ....na nekog....
    topim se.

    i baš si mi napravila večer sa Ewanom.
    evo, sad nemam ni potrebe za Nutellom.

    ОдговориИзбриши
  5. YouTube is in pinnacle fashion and on this lockdown length and almost anyone is checking one or the opposite channel. To boom the leads in your channel the just create your account with YTBPals and we will provide you all free YouTube views in no clicks. Also check armslist tri cities the satisfactory fireamrms categorised armlist.

    ОдговориИзбриши
  6. Interested by studying updated articles then go to Sosoment and for further go to following Sosoment and
    Sosoment and
    Sosoment and
    Sosoment and
    Sosoment and
    Sosoment and
    Sosoment

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails