23. 11. 2012.

Madmenish



Na ilustracijama koje slede uglavnom zene, njihovi autori su mahom muskarci. Samo je jedna zena medju ovim majstorima amercke komercijalne ilustracije iz druge polovine 20. veka u Americi koje sam sabrala u jedan post i predstavila sa po tri ilustracije. 


Emocije koje okidaju za mene su iste kao one o kojima sam vam pisala o majstoru Kobiju Uitmoru. Neka seta i zamisljenost nalik blagoj depresiji na prelazu godisnjih doba koja mene drma ovih dana. Mozda cete ih vi videti sasvim drugacije, jer, znate za onu by Anais Nin, We don't see things as they are, we see things as we are.


Anyway, scroll on, a za dalje istrazivanje preporucujem pre svih oldcarguy41 koji imaj sjajan flickr stream na ovu temu Madmen-ish ilustracija mahom iz americkih zenskih casopisa.




Al Parker





Austin Briggs






Bernard d'Andrea






Bernie Fuchs






Bob Peak






J. Frederick Smith






Jack Potter






Joe Bowler






Lucia Lerner






Robert McGinnis





Kakav blues... ne dajte da vas danas zarazim.


..................................................................

klik na slike za ostale GUYS' WEEK postove:








2 коментара:

  1. e pa sad je gotovo!zarazila si naaas;)
    Preslatke su mi sve, retro i sto ti velis blues..ne znam koja mi je lepsa od koje koliko je svaka zivopisna i carobna a opet slicna svakoj drugoj!
    Odlicno!:)

    ОдговориИзбриши
  2. prijavljujem se za The Beautiful Girl.
    Tada nije bilo teško biti bjutiful;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails