1. 11. 2012.

The Painted House




Sigurno nisam jedina koja je vise nego zaljubljena u gumene valjke i njihove sare. Ja ih znam sa backih zidova. Te sare su mi urezane u DNK.






Znam neke ljude koji ih jure po buvljacima i ljubomorno cuvaju kao oci u glavi. Isto to je uradila i Clare Bosanquet. Nabasala je na njih na pijaci u Rumuniji i sada, u njenoj londonskoj radnji, The Painted House, mozete pronaci 9 razlicitih sara.




Da li su neki mali revival ili originalni stari valjci ne mogu da prokljuvim, vidim da ih u radnji ima u pristojnim kolicinama, a svaki od njih kosta oko 25 dolara






A onda, kada se za neki od njih odlucite, boja podloge i boja sare, razlika u jednom tonu ili potpuna drama kontrasta...























15 коментара:

  1. Ovo je divno, videla sam baš skoro:)

    ОдговориИзбриши
  2. ovakve zidove je imala moja nana, satima sam gledala u šare, divnoooo

    ОдговориИзбриши
  3. Prestigla si me za post, htjela sam bas o ovome da pisem! Vjerovatno bas zato volim tvoj blog, ponekad se osjecam tako...tako...ma ne nalazim rijeci...tako-ti(iako mozda ne izgleda tako)...ako me shvatas. :) A na ovu temu, moja inspiracija su bili Studio Autori, a vjerovatno i tebi! :)

    http://www.designed.rs/blog/slobodan_hrnjak/kuca_studio_autori

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, znam za mokrinsku kucu A i B. nisu mi se jos sasvim slegli utisci na tu temu. imam mnogo pitanja :D

      Избриши
  4. eto, znala sam da nas je mnogo sa vojvodjanskom istorijom :)

    ОдговориИзбриши
  5. sećam se stana moje drage bake, svaka soba u svome uzorku a meni je izgledalo kao magija, kad je tu čaroliju napravila sa malim valjkom:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i tvoja baka je sama krecila? meni je to uvek zvucalo kao preveliki fizicki prezaj=htevan zadatak za moju baku. ali tako je bivalo iz godine u godinu... mala baka.

      Избриши
    2. Jano moja, nisam tek tako matilda junior, izvana sam moja mama ali karakter in insprejšn je na baku. Moja draga Matilda Senior nije ništa propuštala slučaju, sama si šivala haljine pa i zame i za moje lutkem (moj prvi twin set je njen poklon), dekorirala stan, pekla kolače, u vreme patrijahata uzgojila dva sina u duhu svi imamo ista prava u glasanju i pranju suđa i imala je uvek hrpu modnih magazina;) savremena žena u vreme kad je to izgledalo jako feministički (a još ta reć nije ni postojala). Ove godine je 37 godina od kad nas je napustila i meni fali. Jako.

      Избриши
    3. Eh a eto je tu, cim je pomenes. Ni 37 godina ne moze vam nista. Moje male bake nema tek godinu ipo dana. Secas se ovoga: http://janaorsolic.blogspot.com/2011/03/color-notes-no42.html

      Избриши
  6. ja sam se uvek pitala koliko dedi treba da nacrta sve to i zasto je svuda ista grana :)
    ima ih i u mom dnk :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман16.3.13. 12:26

    sve mi se ovo jako dopada pa bi voleo da nabavim ove valjke u kompletu sa ovom posudom da mogu i ja da se malo igram. recite mi gde da kupim ili narucim

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман6.5.14. 00:36

    Dali je moguče negdje nabaviti ovaj kazan sa valjcima i ako može neki kontakt broj...... hvala

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails