20. 12. 2011.

Crabtree&Evelyn



Silno sam razmišljala da li da C&E uvrstim u ovu turu s obzirom da nisu lokalna posebnost. Ipak, od kada Knez Mihailova nije više glavna shopping zona, i od kada se na ugao Čika Ljubine i Zmaj Jovine uselila ova engleska kozmetika, rado tamo šmugnem po neki poklončić.




Za mame, tetke, sestre, prijateljice, saradnice, njihov opus je sjajan za sva žensko-ženska poklanjanja. Na njihov engleski kantri chic padaju mnoge homy i ne toliko homy šmizle. Pronašli su recept koji apparently radi od 1972.




Kutije ili limenke čaja, teglice džema i visoke valjkaste Pringles-like kutije sa raznim kolačićima o kojima sam pisala pre više od godinu dana, dok još nisu bili stigli u Beograd, raduju me sada i uživo.






Ono što će vas prvi put očarati, čak ošamutiti, a svaki naredni uljuljkivati transponujući trenutno iz centra grada među sveže obnovljene seoske kredence, je njihov prepoznatljivi entrijer i brižljivo uređeno mnoštvo proizvoda koje titra na policama u zilion boja.




Nekoj dragoj baštovanki kupite ovaj hranljivi obnavljajući set upakovan u čaaarobne ilustracije Laure Stoddart...




... a za Crabtree početnicu pravi poklon je ovaj set malenih krema.




Tri ultimativna proizvoda po mom izboru su ovaj genijalni ključić za istiskivanje proizvoda iz tube { thank you, bitpajčice }, koji seljakam sa jedne na drugu kremu dok se u radnji ne pojavi nova količina...




... pa sve od đurđevka...




... i namirisani papiri za obavijanje fioka i polica. That says home to me. Gotovo mi je iščililo to da su i mama i baka oblagale police i fioke...




Onda će vam ljubazne Crabtree&Evelyn gospo'ice sve to nadgraditi čarobno ljubičastom mašnom...




... i spakovati za kraj tako fino da će pakovanje biti dodatni poklon. A onda, čekajte samo da vidite thrill na licu dame kojoj je poklon namenjen...


12 коментара:

  1. Анониман20.12.11. 09:18

    Divan post !
    Nisam namerno ulazila u ovu radnju, jer mi se mnogo svidela spolja, i bojala sam se da necu moci da odolim da ne potrosim sav novac ....
    No sad kad vidim da imaju i ovaj "kljuc za tube" .....

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.12.11. 09:28

    AAAAAAAAA! Ne mogu vjerovati da mi se to događa, imate C&E! Grrrr, živim u zabiti. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moja mama i dalje oblaze police u kuhinjskim elementima. Nisam znala da u C&E imaju taj papir, tako da hvala za info. :)

    p.s.
    Tek sam danas uspela da vidim jucerasnji post, naravno zato sto sam bila gost na neokilko slava. Svdidja mi se sto si pocela nedelju sa Draganom Ognjenovic. Ono sto mi se u njenim prodavnicama svidja je sto u svakoj od njih zaista imas poseban dozivljaj prilikom kupovine.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.12.11. 17:30

    Hvala na idejama, jedva cekam da vidim ostale. Jel moze neka ideja za poklon za muskarca?

    ОдговориИзбриши
  5. Beskurpulozno priznanje - Drawer liners uzimam za sebe!I još mirišuuuu!
    J. da li slučajno znaš cenu?

    ОдговориИзбриши
  6. @magrit
    znam znam imam cesto iste metode... :P

    @Isidora
    ajde ajde dodaj na listu pa kad dodjes... uzivancija!

    @Anoniman
    eto, spread the joy ;)

    @Iva
    jel da da je bri-li-jan tan!

    @anau
    eto. nekako su skrajnuti, nisu upadljivi. ima ih u tri ili cetiri mirisa i dezena, cini mi se.

    d.o. jeste, to je retko fino shopping experience u beogradu

    @Anoniman
    bice na samom kraju nedelje nesto sto sam ja namenila muskima ove godine, mada i ovo sto vas sutra ceka moze da bude zgodan poklon ;)

    @Amelie
    uh uh, ne znam, samo sam bauljala i slikala :P

    ОдговориИзбриши
  7. Ah, caroban post!
    Bas poput prethodnog.

    Jano, tvoja inspiracija je poput zdenca,nepresusna i zuborna.

    Uzivam u ovom blogu, mom licnom kutku za sanjarenje, zabranu pred besmislom.

    Kljucic mi jos uvek lice zari osmehom.
    Preko mi je potreban. :)


    Mirisne hartije za oblaganje fioka (lavanda, molim!) zarko zelim.

    I meni zaiskrise secanja na detinjstvo u kome je baka oblagala sedefastom hartijom pregrade kredenca i u njega odlagala staklene teglice s brizljivo susenim laticama ruza, tresnjinim peteljkama... Za mirisne noci kad ljubicasta tama tesno nas obavije, kad aromaticni, domaci caj greje nedra.

    Set za pocetnice takodje zelim.

    I krhku solju iz prethodnog posta, s pupoljcima neznim, kao filigranom istkanim.

    I medikicu, svetlo petrolej.

    Pa da darivam moje najdraze, da im zarumenim obraze.

    Bas kao sto sam pomenula... Ovde je odsanjano dohvatjivo.

    ОдговориИзбриши
  8. e pa Tijana bas mi je drago da ti punim baterije :}

    ima toga jos u danima koji dolaze!

    :*

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails