2. 12. 2011.

New Preciousness



Na meni nema mnogo nakita. Levi (engagement) i desni (wedding) prsten uvek su tu, mindjuse jako retko, narukvice, ogrlice – prakticno nikada.

Ponekad se u svetu nakita pojavi ponesto sto bih rado pridruzila svojoj maloj kutiji sa nakitom. A tu nema komada koji gube vreme. Kao i sa odecom, ako nesto nisam ponela godinu dana - saljem dalje.

Prvi i najglomazniji deo ovog malog danasnjeg triple treat-a je kolekcija UES (Upper East Side) koju je, inspirisana tim njujorskim krajem, dizajnirala rezidentkinja Rebecca Shiffman.




Svaki od osam komada iz ove kolekcije ispirisan je arhitekturalnim detaljem tog komsiluka i naizgled lako, sasvim prirodno, prenesen u svet nakita.





Meni najdrazi komad je ovaj zec, preuzet sa friza na kome se, kao u Ezopovoj basni utrkuje sa kornjacom. Izmodelovan u vosku i izliven u srebru, moze se uzeti u formi priveska ili brosa. Bros, e to je lepa forma nakita za mene.




U kombinaciji sa ovom vanvremenskom sofisticiranoscu rado bih ponela ove perle od cementa.


Zaokret koji je promenom materijala dat tradicionalnim perlama cini ovaj lepi diskretni komad divnim mostom izmedju doba, generacija. Guys at Metsa kazu da se zbog interakcije sa uljima iz koze boja cementa menja, produbljuje, tamni. I kakvo malo, slatko, friendly pakovanjce:



A onda, speaking of twists, prstenje za salvete. Vreme zimskih proslava, okupljanja. I astal zasluzuje da bude skockan kao i vi. Pozlacene italijanske zacinske biljke izlivene u bronzi bice sve sto vam treba za diskretni sarm slavljenickog stola. Komplet cine 4 biljke, persun, ruzmarin, bosiljak i zalfija.



8 коментара:

  1. Mindjuse od cementa... Kakva ideja! Super su! Moj favorit iz danasnjeg posta.

    ОдговориИзбриши
  2. I moj!
    A prva serija je zbilja prekrasan omage kvartu.

    ОдговориИзбриши
  3. pa da, lepe ideje, fino izvodjenje.

    ОдговориИзбриши
  4. slazem se sa Anom i Matildom, nije sto sam arhitekta, ali glasam za mindjuse od cementa :)

    ОдговориИзбриши
  5. precious salvet drzaci - bosiljak i zalfija kao pahuljice.

    citam i volim. <3

    ОдговориИзбриши
  6. da li moje oči vide zlatne i savršene napkin rings???
    a mislila sam da će mi svi biti podjednako grozni kao oni preuveličani dijamantski verenički prsteni...

    ima nade.

    ОдговориИзбриши
  7. jeste bas su elegans. krhki predivni.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails