17. 12. 2011.

Little Printer




Jedna od divotica koja nas ceka predstojece godine. Ovaj mali printer. Bas se tako i zove.

Koristeci svoj mali oblak, sinhronizuje se sa vasim pametnim telefonom i po zadatom spisku stampa vam pritiskom na dugme slajfnu sa dnevnim beleskama.





Divno za po gradu, fenomenalno za kupovinu, najlepse za abroad.




Da na kraju dana prikupite utiske i ovako lepo uredjene uskladistite u neki mali scrapbook.




Evo ga, ovako dise:





Cute little buddy. Bio bi sladak novogodisnji poklon.


7 коментара:

  1. Анониман17.12.11. 08:18

    Slatko, slatko :)
    I korisno, jasta.

    ОдговориИзбриши
  2. sviđa mi se oblik i atmosfera igračke...ali šta bi ja bez mojih neon postiča;)

    meni je vest o novom printerčku donela ova hip devojka http://helenavedric.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. @magrit
    hehe ;}

    @matilda
    mozda da im predlozis da imaju i neonske slajfne za little printer ;]
    da, ovaj strojcek je hit all over the net :)

    ОдговориИзбриши
  4. Eto, prvi put se desilo da sam vec upoznata sa necim sto sam nam predstavljas, ali ti nikako ne zamream. :) Drugarica je naravno okacila na fejsu jer je odlepila kad je videla.
    Meni je totalno presladak! Meni je odma palo na pamet kako recimo mozes da sacuvas bas neke vazne poruke koje cete uvek podsecati na neke bitne ili romanticne dogadjaje iz zivota. Kad nesto ostane zapisano, za mene kao da ostane zabelezeno zauvek. Romanticno. :)

    ОдговориИзбриши
  5. jeste jeste, ovaj malisa je stvarno eksplodirao na netu na sve strane. cesto pomislim da cete znati za ono sto vam predstavljam ali potsetim sebe da mi novitet nije prioritet. vise kvalitet i cuvanje omiljenih stvarcica za vreme posle aktuelnog trenutka ;)

    i da, zamisli bitne sms-ove odstampane na ovim shlajfnicama i pohranjene na sigurno za sva vremena. divota.

    ОдговориИзбриши
  6. pre neki dan sam cvilela na tviteru za ovim
    toliko je beskrajno slatko i nepotrebno
    da mi je neophodno! <3

    ОдговориИзбриши
  7. ma da. neodoljiv spoj analognog i digitalnog. just the way we like it ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails