7. 12. 2011.

Once upon a time in America

Titularenje (kada nije vodjeno ego tripom) zna da bude super fun. Christian Annyas se potpisuje sa international designer. Ahahaha, love it!


Covek se zapravo bavi web i print dizajnom, a ima i taj helerovski sakupljacki duh koji je, sto se mene tice, najpre briljirao u sjajno webdizajniranoj sjajnoj kolekciji filmske tipografije, MOVIE TITLE STILLS COLLECTION, koju pratim vec vekovima.




Taj tip ima posebno oko za slova. Jedan od meni najdrazih njegovih blog postova je onaj koji se bavi logoima starih sada vec nepostojecih americkih robnih kuca. Istrazio, sakupio, uredio. Kod njega pogledajte celu kolekciju, sa sve propratnim podacima, studioznost na kakvu se retko nailazi.


Ovde sada par favorita, uglavnom iz 60-ih...











Miluju mi mozak. There. I said it.
Miluju mi mozak ovi kaligrafski logotipi.



5 коментара:

  1. Jako mi se svidja recenica "Miluju mu mozak'. Odlicno objasnjeno! :)

    ОдговориИзбриши
  2. to je to. jedini nacin da opisem ovaj osecaj.
    ;]

    ОдговориИзбриши
  3. Jardin du Luxembourg:)I baš ovaku bi se obukla za date u petak popodne;)
    Tres jolie kao tvoj današnji post.

    ОдговориИзбриши
  4. daaa, taj rad u bari izgleda mi uvek kao fotomontaza. dok ga ne vidim uzivo - ne verujem! ;)

    a stajling levo... perfekcija. sve trenutne preferencije. loooove it.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails