22. 12. 2011.

Metropoliten



METROPOLITEN je već dugo moja parfimerija. Nedavno su se preselili i odlučila sam da ih pre nove godine posetim na novoj adresi. Da vidim da li su na novu lokaciju uspeli da prenesu ugodnost iskustva kupovine iz stare male radnje.




I baš kao što sam i mislila. Ne da su uspeli, nego su taj osećaj čak i nadmasili. Veliki prostor lepo je udomio ceo njihov opus. Selektivna kozmetika, niche parfemi, stručni kozmetički saveti i tretmani. To je Metropoliten zvanično. A uživo... even more.





Novi prostor je divan. Nisam očekivala nešto takvo. Nije da sam ja nekakav etalon, ali my god kako volim kad neko premaši moja očekivanja. Ovog puta, to je sa Metropolitenom učinio studio Prototip, odnosno Milivoje Stojanović, kome je baza u Choomich-u.

Tako je moj Dr.Hauschka corner dobio svoje pošteno parče, prodisao i razbaškario se. Zauzeo busiju kakva mu pripada.







Veliki stolovi na točkićima i mali crni robusni stolci, aktuelni proizvodi na dohvat ruke...





sve pažljivo uređeno i izaranžirano ali i dalje pristupačno, poziva na komunikaciju.





A onda, taj parfemski deo. Drvene police sa masivnim frontovima toniranim u sivu. Posno, suvo, mat. Sooooooo chic. Rugged chic. U njima su se ugnjezdile sve one belosvetki bitne parfemske marke sa inovativnim konceptima i adekvatno bajnim pakovanjima.






Tako uronjeni u police koje ih drže na ivici i čuvaju od strmogljavljenja, deluju mnogo privlačnije nego igde. Sada tek shvatam koliko mi je bilo neugodno da ispitujem parfeme kuckajuci staklenim bočicama o staklene police pri svakom pokretu. Ovo je sasvim nova dimenzija upoznavanja sa plemenitim mirisima.




A kako to sa Metropolitenom biva, opet novosti. Pored toga što su u Beogradu domaćini kućama kao što su Comme des Garçons, Byredo, État Libre d'Orange i Monocle, evo i Bond No.9 parfema u čaaarobnim kutijama:



To wrap it up, moj ovosezonski idealni trio čine:
Hauschka Lavanda set {2200.-}




Predivni Darphin deo bez aluminijuma, deo stalne postavke u našem domu { 2400.- }




I moj novi cosmetic crush, ova hranljiva krema za ruke, jedan od all time best sellera u Metropolitenu { 1950.- }




Eto:




Plus, opet neki poklončic. Ne znam is it me ili sa Metropolitenom svi imaju sreće, ali ovog puta sam dobila Hauschka suđerčić za čišćenje lica.




Danas se potvrdilo. Magiju Metropolitena čine fini ljudi koji tamo rade. Oni su vedri, mirni, prijatni, strpljivi. Plivaju vešto kroz radnju, elegantno sugerišu, pažljivo slušaju. Zbog brižljivo odabrane, uigrane ekipe, Metropoliten na novoj lokaciji odmah je prodisao kao da je ovde već dugo. Deluje kao temeljno odomaćeni uredni komšija koji imponuje ovom lepom kraju. Pariska škola, istureno odeljenje.

Zmaja od Noćaja 9
(ugao Kralja Petra i Zmaja od Noćaja)
Radno vreme: 9h-21h, subotom 10-17h


7 коментара:

Related Posts with Thumbnails