26. 12. 2011.

Paris. Vous Êtes Ici.


Krećemo. Buckle up.

Kada ako ne sada, Charlotte Gainsbourg i AF607105.
Ime pesme je oznaka leta Air France-a.





Dok se okrenete i smestite,
gricnete snack i gucnete kafu...




... bacite pogled kroz prozor...




... već ste tu. Hej, kakva pomisao!
Živimo samo dva sitna sata od Pariza.




Gde god da bacite pogled, embelishments.
Plemenite kombinacije materijala
i obozavana gradska stroka.
Ok, ako ste skloni romantiziranju
zovite je patina.




SVE je drugačije.
Karuseli iz bajki i snova ovde su stvarnički.




Cvećare sa čaaarobnim aranžmanima,
buketi smotani u pak papir.




Easy dreamy stroll down the Seine, sve svetluca,
ali tek narednih dana saznaćemo zašto je ovo
grad svetlosti.




Upoznavanje za Ajfelovom kulom,
maše nam svetlosnim snopom.




Masivna arhitektura sa osvetljenim enterijerima
u kojima se jasno vide redovi jonskih stubova.




Cunjanje kroz lepi šarmantni komšiluk.
Svi sede napolju i prkose prohladnoći.




Neoni,
sasvim drugačiji nego u Njujorku,
ulice koje svetle sasvim drugačije
nego u Tokiju.




Svetleći dekor spolja i unutra.




Svuda začudni jaw dropping detalji.




Do Pompiduove knjižare po essentials
i - Pariz može da počne.




A onda, prvo parisko jutro.
Nesto fr muzike, kafa i
lagane pripreme za teren.




Dan bistar kao suza.




I tu priča počinje...

12 коментара:

  1. Kakav lovely post za ovo jutro, Paris... mmm enjoy it!

    ОдговориИзбриши
  2. Uf, gde me nadje u ovo rano jutro! Pariiiiiz, davnasnja ljubav i vecita ceznja... <3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.12.11. 09:52

    Maštam o Parizu od detinjstva i nikako da se mi se desi. Ovaj post mi je stigao kao poručen. To će biti jedna od prvih želja koje ću sebi da ispunim u 2012.oj

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.12.11. 11:22

    Uživajte! Pariz je moja destinacija snova. Ako radi svratie u Rodenov muzej,(ostao mi je u ne zaboravnom sjećanju) Pikasov... probajte fantastična vina iz mnogobrojnih vinarija, sireve, pravi "francuski" hljeb,uf divno, bravo za izbor destinacije....:)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.12.11. 12:15

    čekaj, jesi ti to u parizu?

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.12.11. 12:51

    Jano, pomisli na tvoje blogere koji te prate kad budes kraj Sene, rado bi se nasli tamo <3

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Jano još jednom hvala za preporuke za BGD, istroših se pošteno ali without regrets! ;) Obradovao me je ovaj Paris post kao da ja idem! Uživajte i ako stignete osvetite me Café de flore-u! :) Pozzzish!

    ОдговориИзбриши
  8. Bice ovo jedno divno putovanje... :)

    ОдговориИзбриши
  9. Iza ugla Les Philospohes se nalazi zatvorena uličica Rue du Tresor i na broju 6 prekrasni koncept dučančič iza naranžastih vitrina, se naravni zove Tresor. Ovo je bila moja pandorina kutija, nikako da izađem:)...danski, belgijski dizajn ali i Orla Kiley i Chimechara. A ako od bistrota baciš pogled preko ove sitne male uličice ugledaš vitrine A la bonne renommee. Svile, kašmirji i vezenja u najelegantnijem izdanju.
    Ali početka i kraj moje priče je samo jedan . Merci.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails