24. 12. 2011.

Skike Nage



Poklon za klince.

Živuljke Ivane Petrović pikiram već stooo godina. Njena mala, ručno pravljena familija, zove se Škike Nage i pored brojnih drugih merry goodies dočekaće vas u Dejziju.




Jedan od njenih brojnih nadimaka zazvučao joj je zabavno, japanski, pa je odlučila da tako nazove svoj brendić pod kojim čuče ove krpene lutke.




U poslednje vreme konstatujem da gajim intenzivno divljenje prema devojkama koje umeju da šiju, ozbiljno kuvaju ili nešto slično rukotvore. U priči ispliva da one tu crtu imaju oduvek, da od takvih veština ne prave dramu, o njoj često pričaju kao o nečemu sasvim uobičajenom.




Ako mene pitate, udahnuti život šarenim krpicama je big deal. Tako, kada se sretnete sa korpom punom Ivaninih lutaka, osetićete se kao u nekom prihvatilištu. I silno ćete želeti da usvojite nekoga iz ove družine. Veći iz družine biće vaši za 3000 dinara.




Mede, mačke, lije, svaka od njih ima to čudesno lice koje magnetski privlači i drži pažnju. Trepavice na gore, ušivene, ili na dole, kao romantično namaskarisane. Svaka od Škike Naga ima potencijal da bude signature piece nečijeg detinjstva, a ja sam za jednu malenu šmizlu odabrala njega:




Ivana mi kaže da je ovo Lipu. On voli da spava.




Ovako mi sedi u krilu.




Nadam se da će ga Sofija voleti.


<3

7 коментара:

  1. Sofija če se sa njim sigurno zaručiti:)
    Prekrasne trepavice!

    ОдговориИзбриши
  2. Daaaa, prelepi su! Snimila sam ih online pre nekog vremena, a na Novogodisnjoj Modi za poneti sam ih videla uzivo i AAAAH:))

    ОдговориИзбриши
  3. Uzurpirala sam jagnjeta božja i poslala u svet, da pevajau mojih dragim:)
    A pahuljica od haljine je svakako večerašnji The Ultimate Outfit!

    ОдговориИзбриши
  4. @matilda
    joj nadam se ;}

    @Manja
    da! bas!

    @anau
    usvojiteee iiiih!

    @matilda
    hehe totalni xmas mood iako ovde cekamo tek novu godinu ;}

    ОдговориИзбриши
  5. i kod nas čekamo tek Novu ali je zborčič tako mili, da nisam mogla, da ne nasmijem još nekog

    ОдговориИзбриши
  6. jeste, ovaj pokidani glasic na kraju je presmesan!
    :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails