12. 4. 2012.

Mmmmatcha




Magicna matcha. Mighty Matcha. Carobni zeleni prah, fini puderasti japanski zeleni caj. Sitno samlevene grancice zemljano zelenog mirisa. Olicenje Japana.





Cajne ceremonije na stranu, ja sam za matcha milk, bebeću girly varijantu. Matcha latte, meko zeleno, mlecno-travnato pice kojim mi je pocinjao svaki japanski dan. Dragoceni prah koji nam je Irena donela iz Londona trosim retko i cuvam kao suvo zlato. Limenu konzervu u koju je spakovan, ne mogu vise nikako drugacije da zamislim nego ovako korodiranu, pojela je kiselina carobnih ukiseljenih japanskih sljiva. Ume. O tome za par dana. Danas, dok vam pisem matcha pricu, evo situacije na stolu.







Matcha milk. Heh...
Commercial break dok malo otpijem...





Matcha sa nudlama od heljde, u formi slatkisa kao mochi ili wagashi, kao sladoled, pound cake ili rolat, sve moze. Evo omiljenih recepata koji su se nakupili tokom par godina...

matcha black sesame cake, matcha rollcake with dark cherry, matcha marbled bread, Gateau de Crepes with Green Tea Cream...




Matcha Green Tea Castella Cake, buttermilk matcha pound cake, gooey matcha cake, matcha pancakes...




Microwave Matcha Mochi Cups, Matcha Mochi, more matcha mochi, matcha macarons...




desert-la-pahar-cu-matcha, Mousse Ivoire, matcha e pistacchi, Soufflé au thé vert matcha, Trio of chocolate pots de creme with matcha...




Matcha Sakura Mushipan, Matcha tea mousse pies, Matcha Shortbread, Matcha Sesame Cheesecakes...




just a pretty pic of matcha ice cream, and another one, Matcha Ice Cream With Adzuki & Shiratama and Matcha Cake with Spicy Ginger Ice Cream.




Mmmmatcha...

:9


8 коментара:

  1. Анониман12.4.12. 08:43

    Jano, šta misliš da li ovaj prah može da se dobije mlevenjem u blenderu za semenke ili avanu?Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. matcha se dobija mlevenjem listova u kamenim avanima ali treba imati tencha listove. to nije zeleni caj kakav ovde pijemo. vecina japanske hrane ne moze se dobiti zamenama i improvizovanjem sa lokalnim sastojcima. alnatura sencha je bliska japanskoj ali od nje se ne pravi matcha...

      Избриши
  2. o čaju nemam pojma ali boja je fenomenalna i evo,da te upznam sa Darjom http://www.bazilika.si/blog/torta-z-zelenim-cajem/#comment-33
    ...mislim,da bi ti se mogla kulinarično dopasti;) a kad dođeš u Ljubljanu, date u njenoj Njami Delikatesi:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. oooo, pa fino, hvala lepo. jel to ona radnja i lepe klopice o kojima je pisala katja pepermint? lepoooo, vec sam obecala da cu tamo otici kada sledeci put odemo u ljubljanu.
      a jel joj baner pravila metamundus? lici mi na nju :)

      Избриши
  3. Upoznala sam se sa matchom, kada sam počela svoju "edukaciju" o čajevima, ali mi se priprema učinila toliko posebna i nedostižna (izmeđuostalog zbog "alata"), da sam odustala. Svejedno sam ostala jako radoznala i mnogo mi je drago da sam ovde naučila više. Sada nestrpljivo čekam priliku da napravim sebi prvu šoljicu.

    A blog je toliko poseban, da pomislim da ću komentarima pokvariti magiju, pa onda tiho uživam. Svako jutro:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala na lepim recima ali sigurna sam da ovaj mali kutak tvoji komentari nece naruziti. samo pisi kad te ponese ;}

      Избриши
  4. jana, drago če mi bit ak dođeš. i, da, baner mi pravila meta.
    blog ti je baš super!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails