6. 4. 2012.

A Small List of Designerish Things

Do sad ste sigurno primetili, mi dizajneri znamo nekad da budemo predizajnirani. Sve do poslednjeg detalja sasvim pazljivo odabrano.

Krecemo od svescica. Italijanske kolege priredile su kolekciju Origami.



Neko je u Spaniji cuo moje visegodisnje zapomaganje i najzad napravio lepezu po uzoru na dizajnersku omiljenu ton kartu. Evo je, zove se Fantone. Kosta 30-ak evrica. Dacete mi!




Cokolada od 300 grama je pase, misteriozna coko tastatura vlada. Niko nema pojma gde nabaviti.




Dvaput meri jednom seci lenjir od mesinga iz jedne od najcarobnijih prodavnica, Best Made Co.




I onda, ultimativno predizajniranje. Sephora i Pantone Universe priredili su paletu sminke inspirisani bojom koju prodaju kao ovogodisnju ultimativnu, Tangerine Tango.






Voleli smo Tangerine Tango i pre nego sto je imao to ime.
Secate se enterijera voza u Darjeelingu?


4 коментара:

  1. meni sve ovo superSupersuper
    blaaa trebalo je da se rodim kao dizajnerka :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se tvoj uvod, lepo si objasnila cemu tolika potreba recimo za tom lepezom koja se tebi tako svidja. :)
    Odlična ti je ova lista. Moji favoriti su sveske i lenjir.

    ОдговориИзбриши
  3. več ime Tangerine Tango prodalo bi mi sve;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails