21. 4. 2012.

^ _ ^

Kada se osvrnem i pokusam objektivno da sagledam ovo moje malo blog mesto, vidim da je svo nesto prefino. Oni koji su me preko bloga upoznali imaju o meni neku meku premeku predstavu. Da malo skrenem sa lovely kursa, da razbarusim i sprecim romantiziranje Japana do neizdrzljivosti, pravim jedan mali *hihi* break.




Japanski game show Human Tetris je moj all time favorit. Jedan deo jedne emisije, samo da shvatite koliko je kul:



Onda, kako se izboriti sa guzvom kada zurite...





... a iz istog rakursa dolazi instant demistifikacija se desi kada sa cudjenjem vidite kako hodaju neke od Japanki. Ovo nisu retke scene... Hi-larious.





Jedan snimak bizarnog hoda je ovde. Imate jedan dosta upecatljiv ovde. Pa recimo ovaj. I tako dalje. Ne, nisu pijane.

^ _ ^

8 коментара:

  1. Do sada sam šaputala i išla na prstima, kada dođem ovde. Sada sam se glasno smejala! Uspela si:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.4.12. 23:06

    Dragana Jano, kod tebe dođem da se odmorim, nahranim, udahnem nesto lepo, inspirativno, pozitivno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. opet cu citirati miltona glasera, ali tako mi pase ta njegova: "to inform and delight"
      ;}

      Избриши
  3. Reć Lovely u vezi sa tobom označava zanimljivu vezu znatiželjnosti + estetike + traženja + profinjenosti + čiste lepote + humora + edukacije i još " par" stvari;)
    Nikad do sada lovely nije označivala nešto toliko kompleksno.

    ОдговориИзбриши
  4. kad tad si moram pokloniti jednu L. Goran maramu...aaaahhhh....

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails