23. 4. 2012.

Fish&Zelenish Menu Design Update



Pisala sam vam i o novosadskom restoranu Fish&Zeleniš, pisala sam vam i o njegovom obozavanom  jelovniku. Posto je taj jelovnik, divan kakav je bio, lako postao ugrozena vrsta, odavno su ljudi iz Fisha zajedno sa majstorima iz lokalnog studija Peter Gregson planirali njegovo drugo izdanje.

Taj novi, sasvim izmenjeni jelovnik nije neka novost. Pred kraj leta, pri nasoj poslednjoj poseti Fishu u toj sezoni - videla sam design update. Posto smo prezimeli bez kratkih begova iz grada, ustaljeno via NS i, podrazumeva se, including Fish&Zelenis, tek sada vam predstavljam nekoliko strana iz tog novog, TZV MENIJA.

Zapravo, prvo beleskica. I pored toga sto su bili prebukirani, nas putnike namernike ugostili su srdacno. Dok smo cekali da se oslobodi sto, pijuckali smo complimentary vince i grickali sir i masline. I da nije bilo complimentary to bi bilo sasvim ok, jer mi smo njima stvorili frkicu, a ovako, prosto su dokazali svoj mega smekerizam.




A sad, idemo na TZV MENI. Reci cu vam samo par stvari. Cirilica, tako lepa, meka i licna, sasvim logicna, dosledna, raspevana. Samo jedna boja, plava. Neka... kobalt. Tri boje papira u igri: natur za korice, bela za knjizni blok i crvena za forzac.














 













Ovo poslednje shvatite ozbiljno.

:9

11 коментара:

  1. Dantasticno uradjen meni, a mjesto "mirise" na dobro :)

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. :) mada je i "dantasticno" super ;)

      inace, fish zaista preporucujem od srca.

      Избриши
  3. Pa ovo se mora videti uživo! I probati... :)

    ОдговориИзбриши
  4. ja ne mogu da verujem da je neko u ovoj državi bio otvoren za ovako kreativan predlog..ako odem maznuću neki definitivno :D podseća me na neki čudan način na ghost world

    ОдговориИзбриши
  5. Savrseno! I taj jorgovan koji me tako podseca na vojvodinu, mmmm osecam miris, plus mediteranska kuhinja...kombinacija mojih gena i snova! Hvala na ovom postu :)

    ОдговориИзбриши
  6. apsolutno cofee table meni, nek jih čuvajo jer če nestat;;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails