9. 4. 2012.

Hanami the Great

pic via yocca


Prethodnih godina ovde sam obelezavala hanami. Praznik tresanja u cvatu. Slavljenje tananosti zivota i lepote prirode.


Prosle godine nam nije bio do slavlja. Tik pred raspucavanje vocki, desili su se veliki zemljotres i cunami. I upravo je zato ove godine hanami tako bitan. Glorifikuje zivot, snagu zaceljenja i novog pocetka.


Jednu od najupecatljivijih beleski o tome napravio je film The Tsunami and the Cherry Blossom. Evo trejlera:





pic via teaatfour


Cudesni cvetovi, pufnasti i veliki, u Japanu se koriste u kulinastvu. Pisala sam vam malo o tome pretprosle godine, ali taj post je samo mala beleska daleko od pravog preseka njihove slatke sakura situacije.


pic via monstregatee


Ovogodisnji ultimativni cherry blossom slatkis i divni crossover izmedju Japana i Francuske je specijalno izdanje Laduree makarona koje su, povodom proslave 150 godina postojanja, priredili sa japanskom modnom dizajnerkom Tsumori Chisato. Cherry blossom macarons i sveca koja isto tako mirise.

Pored toga, moj danasnji favorit je Sakura Rare Cheese Dessert.




Uh kako bi mi fino isao uz dragoceni cherry blossom caj koji smo doneli iz Japana. Dva sweet sakura caja, ukus divan kao i pakovanje.



pic via u-ran2008


Hanami je u jeku.

*

6 коментара:

  1. iako si opet ceo post divno "ukomponovala" ostala sam bez teksta pod utiskom trejlera ... prekrasno i tuzno istovremeno ali opet nekako na kraju pozitivno jer Life goes on i pocetak je tu iako tezak,koracati se mora!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, trejler jeste najbitniji deo posta. ostalo je tu da vas sabere, digne i razveseli.

      Избриши
  2. Priroda ti nanaese tako zlo ali ti je i dalje slaviš.
    Rečenica na kraju trejlera mi se baš sviđa: The plants are hanging in there, so us human had better do it too. Vrlo inspirativno!
    Zavidim Japancima što imaju takav praznik, lepši mi je nekako i od nove godine jer slaviš početak novo ciklusa zajedno sa prirodom.
    Zato je super što ovako sa tobom možemo i mi da slavimo. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo, a ja volim i nase vocke :)
    I ove godine su lepo procvetale, a kao sto u trejleru kazu, lepe su zato sto su kratkog veka ....
    Sretan vam praznik, jos malo ce nam trajati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. naaaravno, kako da ne, nase vocke su lepe na poznat, comforting nacin :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails