1. 4. 2012.

rainy



Lepo je kada sija sunce, lepo kada pada sneg. Lepo je i kada pada kisa. Terapeutski. Pred kisu je napeto, teskobno i gusto, a kad najzad krene da pada... olaksanje. U cast kisi, mali set aktuelnih kisnih favorita.


Hello Weather
je jednostavan izvestaj o trenutnom i sutrasnjem lokalnom vremenu. Izaberete lokaciju i yahoo weather sa jednom od opisnih podloga i Georgia grande tekstom reci ce vam kako je napolju. Baguju malo Celzijusi i Farenhajti, ali dacu im fore da taj (kljucni) bag dorade.










Ako vam zafali kisa, malo osvezenje ili podloga za uspavljivanje, preporucujem vam moje omiljeno kisno online mesto, Rainy Mood. Pustim i osecam se nekako kao u ovom editorijalu:




Nakit za kisni dan, pravo iz Japana...






I onda, ukoliko do sad nisam uspela da vas prevedem na stranu kise, kao zavrsni udarac, kolekcija animirane muzike, medju kojima danasnja moze da bude recimo ova. Preporucujem gledanje u full screen modu.



14 коментара:

  1. lepo ,mamis me da zavolim i kisu :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Divno. Sunce iznad oblaka. I Jackie Brown. Strava.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.4.12. 22:19

    divno.. obozavam kisu.. ali, evo vec godinu dana zivim na mestu gde kisa ne pada. pre spavanja, slusam ovo:
    http://www.youtube.com/watch?v=x8Lo5spC9_8&feature=fvst
    lepo stoji uz ovaj post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aaa bas je lepo. potsetilo me je na onu horsku reklamu za hondu, pamtim je godinama, obozavam.
      http://youtu.be/gjyWP2LfbyQ
      :}

      Избриши
  4. Анониман2.4.12. 01:41

    draga Jano,moram da te pitam, muce me misli uz ovu ljupku kisu... Kako stizes da se organizujes? Uskladis? Moze neki post na tu temu.Posao,svakodnevno uredjivanje bloga i dr. Molim te bar mali postic na ovu temu posto ja ne stizem ni ono najdraze da zavrsim u nekom razumnom roku... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, dobra ideja, zanimljiva tema. malo sam se toga dotakla bas u ovom intervjuu za wannabe magazin, ali bilo bi korisno pisati vise o tome i slicnim stvarima... hvala!

      Избриши
  5. Suludo bi bilo ne voljeti kišu u gradu gdje kiša prečesto pada...te sam ja u njenu čast napravila bebi kišnu raznobojnu vrtešku iznad krevetića :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. onda ce ti ovi moji predlozi samo dodatno zasladiti kisne dane :}

      Избриши
  6. Одговори
    1. ... i spremni smo za najavljene kisne dane. ovo sam priredila kao neki maleni first aid kit ;]

      Избриши
  7. Hello weather <333

    kampanjac sam sa citanjem tvog bloga, ali ustvari jako volim da procitam sve odjednom - goodness overload!

    ОдговориИзбриши
  8. Najlepša pesma o kiši: Madonna - Rain

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails