14. 4. 2012.

My Belgrade Hanami

Beograd zna da bude naglaseno rough&tough. Cim sam, ocarana sofisticiranostima Japana kojima se ovih dana ovde bavim, pomislila kako Beograd nema ni "n" od nijansi, kako je sve previse grubo i brutalno, vecina sugradjana bahata i besna, neosetljiva na potrebe drugih i overall besvesna... Beograd me razuveri jednim potezom koji se u mojoj knjizi bez problema moze voditi kao cudo.

Zemun. Ulica Glavna, mali plato izmedju Robne kuce i McDonaldsa. Not exactly olicenje poeticnosti na prvi pogled. Kad tamo, dva drveta, ovako ucestvuju u gradskoj gunguli...








15 коментара:

  1. kroz detajle sve je lepše i dobiva na vrednosti
    a ovi beogradski blossom je tako lep, da topi srca

    ОдговориИзбриши
  2. prelepo..danas sam bila bas dole i eto,ovaj divni momenat nisam primetila!da mi je znati gde sam oci ostavila,pitam se?!

    ОдговориИзбриши
  3. ok so I've got a lot of catching up to do, but these Japan posts are just perfect! Ive been now traveling with two girls one from South Korea and one form Japan, so this athmosphere is now very close to me:)

    ОдговориИзбриши
  4. Kakvi raskosni, barsunasti cvetici, gotovo pufnasti, podatni i nezni.

    I kakav caroban kontrast izmedju rascvale roza i decentne oker/zelene boje listova.

    Sanjarim uz Hanami postove, zanose me boje, cudesa i obicaji.

    Snovidim iskre u sarenom oku tog dalekog kutka sveta. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aaa da, taj odnos boja je jedna od carobnijih prirodinih paleta...

      Избриши
  5. Predivno uslikano, tako romanticno!

    Vrsta je Prunus serrulata 'Kiku-Shidare-Sakura' :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iako kaze Prunus pa sam pomislila da je sljiva, ipak je tresnja. ili visnja zapravo.

      hvala ti na ovoj informaciji, sad se pitam otkud to u centru Zemuna... :}

      Избриши
  6. Jos lepse je i ono, ko mozda na uzvisenijim delovima Ueno parka,pre spustanja ka Shinobazu pounds,moze se naci slican,,scenario" na Belom medvedu gde je mozda preko jednog veka stara sljiva(Ćukovac), i dvorista u karamatinoj ulici,al treba docekati opt to prolece^^
    mali deza vu ovde,pozdrav M.
    http://micikitis.blogspot.com/2012/10/daydreaming-tokyo.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails