8. 4. 2012.

Sweet Hanami

Savrsena najava ovogodisnjeg uzivanja u cvetanju japanskih tresanja krece sa zapada.


Ove godine, 27. marta, u Vasingtonu se odrzao National Cherry Blossom Festival kojim je obelezeno 100 godina od kada im je tadasnji tokijski gradonacelnik poklonio drvece japanske tresnje. Ta stogodisnjica dosla je u pravom trenutku, kada je posebno znacajno setiti se Japana i drame koja ih je zadesila pre godinu dana. Ovaj jubilej obelezili su dvema markama koje zajedno cine ovu krasnu malu panoramu.




Divni choco set za proslavu novog proleca priredili su ujedinjenim snagama njujorski ChocolateBar i Refinery29. Ovako izgledaju ta pakovanja, kao cokolade umotane u tradicionalne japanske omotne papire. 






A onda, japanska cokolada. Hram koji se nalazi u Kjotu, Ginkaku-ji, Temple of the Silver Pavilion, dobio je svoju malu jestivu verziju. Yasuhiro Suzuki jos 2007. napravio je ovu divoticu, a tek sada je dosla do nas putem Spoon&Tamago.






I jos nesto slatko, ali ne i jestivo. Kolaci od cistog pamuka. Japanese Gift Market nudi peskirice smotane u oblik kolaca. Cokolada i jagoda, ili klot patispanj filovan kremom od cokolade. Za mene, ovaj od zelenog caja.



16 коментара:

  1. Psekirici koji podsecaju na slatkise su divni,ceo diajn cokoladica u japanskom stilu i predivno drvo tresnje odusevljena sam,oduvek me prvo privlacila ambalaza :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ah pa naravno, svi padamo samo su neki toga svesni a neki ne bas ;)

      Избриши
  2. čokoladice su prekrasne a zamisli kako lepe bi bile tek marame:)
    jučer sam uživala u "snegu" trešnevih cvetova...a ja bez fotkiča.

    ОдговориИзбриши
  3. aaaa!!! a koji li gift pack:O i koji li notebooks!
    Odkrij mi tajnu zveščiča, pliiiizzzz ...
    i savršena nova podloga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. gift pack jeste bajan.
      svescice rifle paper co.
      podloga a japanske dane.
      :}

      Избриши
    2. koliko sladkiša kod Rifle papera (moram, da obavestim "neke" osobe o tome;))

      Избриши
  4. radujem se ovim japanskim danima ^_^ bas bas
    a novi background me je podsetio na to kako se potajno nadam i pitam kada ce biti paper week 2 *^_^*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto, bas mi je drago.
      doci ce papir opet na red, mada toliko toga ceka na red... *_*

      Избриши
  5. brrrrr, ovo je bas dobro. bas dobro.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails