10. 4. 2012.

Color Notes №60: ASIANA

Odavno nisam pravila Color Notes. Istini za volju, ma koliko da su mi drage i dragocene, sakupljanje slika prirodno a njihovo kombinovanje po srodnoj temi i vise nego zabavno, veliki je to posao. Svaki izvor treba navesti, to je osnovna internet kultura. Nemam uvek snage za tako opseznu akciju.


Danas, inspirisana dokumentarcem Children of the Tsunami { pssst, evo ga OVDE }, i carobnim licima u koja sam { kroz suzice } gledala, ove Color Notes posvecujem tamosnjim zenama. Malenim i velikim. Muzika koja prati slike je tema iz filma Dare mo shiranai.
















 























 



pics are links to the sources
some are missing
sorry about that

- _ -

12 коментара:

  1. Divan ti je blog Jano, bujica inspiracije svaki dan. Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.4.12. 10:16

    jako lijepe tete

    ОдговориИзбриши
  3. jako su mi nedostajale tvoje Colore Notes
    danas mi je baš zbog njih jo lepše
    i vidim, da imaš blizankinju na onoj drugoj strani ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni su nedostajale, ali zbilja je to veliki posao pa nemam snage iako ih imam jedno 15 u steku :)

      a bliznakinja, mislis na ovu sto ju je pronasla beatpie? :D

      Избриши
    2. da, da, baš ta:) znam,d a seam je več negde ugledala i pomislila, aaaa, Jana...hmmm, možda nije baš jana, jer su oči malo premalene i tako sam se igrala Crvenkapice sama sa sobom;)

      Dansa sam polagano zaplovila u ove savršene fotke (u vreme ručka...neću ni da kažem, šta sam konzumirala) i uživala u svakoj posebno, mali komadiči bezkrajne lepote i elegancije.
      Jao Jano, ti češ me još naučiti, da zavolim ovu porcelanastu eleganciju ... mene koja sam tako bučna, koloritna i drećava. Ala ti vera.

      Избриши
    3. ne ne to sam BAS ja. kad ustanem, pre nego sto se nasminkam :D

      kad cunjas kroz japanske dane kod mene i kfc deluje kao najfiniji sushi ahahahaha!

      ne daj se, nemoj da izgubis edge, mozes malo da brusis i poliras ivice ako mislis ti treba i ako ti prija ;]

      Избриши
  4. Kao da je cela lepota i ona "čudna" jednostavnost Azije na licima ove devojčice i žena... Prelepo!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je prelepo!
    Opet si uradila fantastičan posao sa Color Notes!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails