22. 12. 2010.

Color Notes No.24: WARM

ovih sam dana nesto odlutala, da li zbog punog meseca, temperaturnih ups & downs ili neceg sasvim treceg... ko ce ga znati. mislim da se ovaj melange osjeta zove seta. postovi sa slikama u nizu koje tako cine mini esej su savrseno adekvatan nacin izrazavanja u ovakvim fazama, stoga ovih dana color i black&white notes. kao i uvek, klik na slike za izvore i/ili vise informacija.


kako ja pravim matcha milk: kasicica zelenog caja u prahu, kasicica meda, vrelo sojino/ovseno/pirincano mleko, malkice se doda, izmuti mutilicom za nes, dodaje se fino ostatak mleka, do pune solje.
caution: contents hot!


kesten + marcipan = zima
 

somewhat vermeerish...


parisienne


ovako nesto zamisljas kad ti kazu "vodimo vas u neki francuski kafic iz coska"


a onda tamo sednete ovako smekerski


prostor koji se tesko greje ali ima mnogo dobru energiju


i vozne stanice i suncani zimski dani. secate se zaledjenog grand centrala?


sofia & njena romy na snimanju somewhere. when mama saya action we have to be quiet.



3 коментара:

  1. divan color notes. divan omaz budici. i ja tako zamisljam francuski ficka, kad ono ...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.12.10. 23:35

    Al si me provozala pred spavanjac,nema sumnje cekaju me lepi snovi kao ovi leptirovi na kraju color notes-a 24!
    Laku noc.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails