13. 12. 2010.

Intelligence in Lifestyle



Imam neki cudan love/hate odnos prema statistikama.

Intelligence in Lifestyle (IL), italijanski magazin, dodatak uz novine Il Sole 24 ORE, cudesno je dizajniran. Odavno me dizajn magazina nije ovako odusevio. Od danas, Monocle je za mene passé.

Opis na IL FB-u kaze: IL is the high level monthly magazine addressed to men, but loved also by women and dedicated to male passions and consumptions, with a strong connection with current events. The magazine is sold together with the newspaper. It is a magazine that suggests original points of view, unexpected directions and unconventional solutions, that offers more value to the readers passions. Zakljucuju sa opisom: curious, ironic and self-ironic.



Posle dve zeleno-kozne strane koje su me onesvestile - basic info. Kreativni direktor, Francesco Franchi, postavio je divan grid po kome se ultra precizno mingluju sjajne fotke, proper fonts i brilijantni, nikad kulji infographics. Izvestaji, pitice i grafikoni nikada nisu bolje izgledali.



Moj izbor omiljenih listova maksimalno je suzen a i dalje predug. Jos na FF-ovom Flickru, bless him.











Crkvena, jedna od top5:



I zavrsni udarac, jedna od ne-verovatnih naslovnica:




p.s. Feb 6th, 2012




3 коментара:

  1. prvo, obozavam statistike :)
    drugo zeleni dvolist je divan, ali ja se i dale ne odrichem monocle-a

    ОдговориИзбриши
  2. tekstovi su mi nekad bivali jako problematicni... cesto nedovoljno temeljno obradjena tematika, svakako uber chic upakovana. dodaci su im san. Ken Leung je angazovao genijalne ilustratore da prave za njih tailor made ilustracije. ova italijanska akcija mi je pitomija i smekerskija, manje ustogljena i ne tako napadno elitisticka. pratimo, videcemo kako ce se razvijati. za 5 dana krece monocle tv... http://nymag.com/news/media/69921/

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails