BACKGROUND BY LEENA TUULIKKI

14.12.2008.

My Peony Yoga Cards


NAJZAD SAM nasla sekund da sebi napravim joga instruktorske vizitke. Znala sam od pocetka da ce biti na onom perlicastom papiru sto imaju u Byzartu, da ce bozur biti u glavnoj ulozi, da ce EstiloScript biti oficijelni font i da ce coskici biti zaobljeni. Cvet sam nacrtala za pet sekundi gledajuci u neko parcence vintage tkanine.



Ipak, rezultati su me jaaaako obradovali, a narocito kako to lako i brzo bude fizicki proizvedeno. Zapravo sam nekako izvukla najbolje iz digitalne stampe i sve vreme sam razmisljala upravo u tom materijalu, znala sam sta su mi tehnicka ogranicenja, zadati opseg, savladala sam ga i napravila nesto sto prevazilazi obicnu stampanu stvar. Ima dusu, zvuci trulicasto ali je stvarno tako.



A kartice za evidenciju pohadjajucih djaka - isto to samo u drugom kolor kodu. Koliko se utisak promeni, cudo jedno.




I slag na tortu - ekskluzivni pecatic za evidenciju placanja na poledjini kartice joga ucenika. Mali automatski pecat koji sada ide svuda sa mnom. Velicine karmina. Promera nesto vise od 1cm, taman.


Eto, spremila sam i vizitke, sada samo da okupim grupu i krenem sa casovima. Samo.

....................................................................................................
SO I FINALLY found a sec to design my own yoga instructor's business cards. From the very beginning I knew I'd print these on this pearly paper, that the starring role wound be a peony, that the official font would be EstiloScript and the corners would be rounded. So I drew this flower in no time inspired by this small piece of vintage cloth with a peony print on it.

Even though I knew and planned all of this, I was so surprised when I saw these printed. I got the best of digital print, knew the technical limitations and thought it out keeping all of that in mind. I overpowered the machinery and got these little magical cards. Sound corny but they really are. Magical, not corny.

And then, members' cards - all the same but totally different. The turn made with the new color code. Incredible.

And the ultimate detail - my very own little personal stamp. It is a small automatic stamp, size of a lipstick, very easy to tag along.

There I go, the business cards ready, member cards also, now all I have to do is gather a group of my yoga students and start with the classes. That's all. A piece of cake.

4 коментара:

  1. janchi, vizitke su s-t-r! :) uclanila bih se samo zbog kartice ;) ali i zbog tebe. nedostajes.

    hamla

    ОдговориИзбриши
  2. ja i dalje patim za ovom karticom, a nikako da dodjem. pusa

    ОдговориИзбриши
  3. ionako smo na letnjoj pauzi do septembra prvog. kiss!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails