25. 2. 2012.

Winter Weekend




Cini mi se da nije problem u zimi nego u formi prezimljavanja. Meni je bilo divno, toliko da bih jos malo snega. Ili, u blazoj verziji, vec mastam o narednoj. Kada, kao ja, imate posao koji vas stedi najgoroj hladnoci i najbrutalnijoj vrucini, uzivanje i doziranje je svakodnevica.





Idila, kuca sa okolisem, ne mora da bude daleko od grada, ne mora da bude cak ni van grada, zacudili biste se koliko oaza ima na samo 10 minuta od Knez Mihailove. Ovo je moj idealni snezni backdrop.
















U toj sumskoj kuci, odomacenje bi za mene izgledalo ovako. Ugodno kao na ovoj fotki Ditte Isager, plutajuci unaokolo kao u snu. Kosa ne bas sasvim ocesljana. U idealnom svetu, ova Suno haljina za razvlacenje po beloj drvenoj kuci, a za entertaining - James Long haljina, sva optocena enkrustacijama.





Onda, apsolutno bilo sta iz ove kolekcije koju je Lyn Devon napravila za mene. Za style twist i temp rise, nabacim ovaj Bark komad. Pa onda. Ovakav radni corner. Na tu klasicnu Eames stolicu nabacila bih neko ovakvo duhovito jastuce.





Pa jos, idealna odeca za malisane, if you have any, a za mene ove carape, pa preko njih, za walk in the woods, ove cizme. A muz, u ovakvom dzemperu.


~ ~ ~

uvodna slika i njen detalj, Lovci u snegu, Piter Brojgel Stariji, 1565.
da, da, dobro ste procitali, HILJADUPETSTOSEZDESETPETA.

~ ~ ~

fina finska vila via e-architect

~ ~ ~

10 коментара:

  1. pa finu bajtu si to isprojektirala u sve najmanje sitnice...fali samo još miris jedne fine čoko rum marcipan pite sa šlagom:)

    volim snega za jedan vikend 44 sati unutra i odprilije mi i+ostane 4 sata za šetnju, da mi zarumene lica a onda jedan kašmir pareo, debele mekane čarape in svilena Tšrt sa pogledom na zaleđeno jezero...i onda se probudim;)

    finu idilu si nam pričarala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ooo ni tvoje zaledjeno jezero nije lose. mi smo imali zaledjeni dunav ovih dana ;)

      Избриши
  2. Nista ne bih ni dodala ni oduzela tvojoj zimskoj idili. :)
    Ne podnosim kad se ljudi stalno zale na vreme: okud zimi toliki sneg, kako je hladno, leti je mnogo vruce, zasto sad pada kisa... Makar mi danas mozemo lako i da se ugrejemo ili rashladimo, imamo sta da obucemo za svaku vremensku priliku.

    ОдговориИзбриши
  3. Još jedan hureeej za linkove, Devon zenfasata suknja ide kod šnajderice, divne kombinacije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh jeste nalinkovala sam se u ovom postu kao retko kad. nakupilo se lepih stvari pa sam morala da ih pohranim na sigurno.

      bravo za snajderaj! ;)

      Избриши
  4. uhhh,divna zimska idija,ne bih joj ni ja nista oduzela!stolica,neki kamin,ova Suno haljina i neki a la stiv mekvin,what we need more?;)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.2.12. 15:18

    We need more kakao :))) Jedan kakao u podne posle jutarnjeg skijanja (u mom slučaju pokušaja skijanja)bi bio fin

    ОдговориИзбриши
  6. Ej a baš sam se zaželela ovakvih postova kod tebe! A čarape i džemper za muža su blast! :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. heh, da oni traze drugaciju koncentraciju i posebna stanja... ;}

      Избриши

Related Posts with Thumbnails