18. 2. 2012.

Kacinari & Chanel



Ulazeći lagano u finiš Bijoux nedelje, današnjom beleškom pričam vam o grafičkom dizajnu koji prati dizajn nakita.


Dizajn visualsa za juvelirsku kuću Kačinari priredio je studio Bunch koji vodi Denis Kovač, dizajner koji živi između Zagreba i Londona. Taj portfolio valja pošteno pretabati, dizajneri, so much to learn.

Naš današnji heroj je projekat za zagrebačke juvelire Kačinari.








Bi-jutiful!

Evo i omamljujuće kaleidoskopske animacije
u kojoj se neopisivo lako izgubim na neodređeno...




Kad smo već tu, da li ste videli Chanel Valentines kampanju u jako sličnom vizuelnom kodu, mada ne tako elegantnom. Više je... mladalački... namigušasto. Najava je bio ovaj očaravajući gif:





Slova kao dragulji, napravljeni od Chanel šminke! I ne samo slova, pored celog alfabeta tu su i brojevi, interpunkcija i osnovni dodatni znaci, plus par ikonica od kojih su neke u prethodnom gifu.











Još jednom, bi-jutiful!

Igrajte se OVDE.

9 коментара:

  1. I. Šta bi dala, da sam jedan od 300 srećnika koji su se dočepali Ten-a
    II. Kačinari Family su poznati i kod nas, nisu isti ali mora da su familija, jer naši imaju najlepši nakit u gradu...moji prvi morčiči su njihovi
    III. Kaledojskop bi trebao biti jedina droga na svetu
    IV. Chanelovu abecedu bi morali imati prvoškolici na steni, jer chic mood nije nikad na odmet;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. cekaj cekaj ovo prvo mi jedino nije jasno!

      Избриши
    2. http://www.bunchdesign.com/#page=/projects/project-110.htm%3Ffocus%3D2450

      strašni su!

      Избриши
    3. aaaa, ja samo gledam, nista ne citam ;p

      Избриши
  2. Zvucacu sovitisticki, ustvari feministicki, ali zbog ovakvih stvari volim sto sam zensko. Mislim da muskarci ne umeju da uzivaju u ovakvoj lepoti. Da je stvore, da, kao sto vidimo iz prilozenog; ali da uzivaju u potupnosti, sumnjam. :)

    p.s.
    Ovi karmini u obliku maca-raspametila sam se kad sam ih ugledala. Gde ovo ima da se kupi?! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)

      karmini su aktuelna kolekcija sminke modne kuce paul&joe, ima u parizu na primer ;)

      Избриши
  3. pobeze mi komentar... prevashodno se odnosio na kacinare :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails