19. 2. 2012.

Bunch of Bling



U poslednjem postu ove Bijoux nedelje sakupljam sve aktuelno obozavane sitnice, sasvim malene i nesto vece, koje cine moj idealni arsenal nakita za trenutak sadasnji i skoru buducnost. 

Da odmah predjem na stvar, evo ih:


No.2: Dior Oui prsten
No.3: Mirta prsten (divota iz Zagreba!)
No.4: ovaj ili bilo kioji drugi Satomi Kawakita prsten
No.5: Iwona Ludyga narukvica sa majusnom lobanjom
No.6: Melody Eshani Pink Lady Collar
No.7: LV Kragna Ogrlice
No.8: Stine Goya nakit za lice
No.9: No idea, but oh so tender
No.10: Gold_Buckle_Cuff_Maison_Martin_Margiela
No.11: lost all track
No.12: Kate Spade prsten Mornarski cvor
No.13:
i No.14:: Mulberry Tillie narukvica i Fish Keyring
No.15: Genevieve Gauckler za Le Buisson
No.16: Rodarte Large Deco Ball Hair Comb

2 коментара:

  1. ajme koja kutija dragulja, vrti mi se u glavi...baš si neka chic gospođa Jana O!

    a to je moj virtualni poklon na kraju ove preciozne sedmice...nekako me podsjetio na tebe<3
    http://www.etsy.com/listing/49486359/gold-ribbon-bow-brooch-18k?ref=tre-1761175697-10

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. oooo, direkt sa santorinija! hvala lepo, rado pridruzujem mojoj virtuelnoj skrinjici :*

      Избриши

Related Posts with Thumbnails