14. 2. 2012.

St. Kilda



Liniju nakita St. Kilda napravila je Nora Kogan 2004. O njoj citajte u zivopisnom autobiografskom teksticu. Ja cu vam izdvojiti samo par vanvremenskih komada, one koji su za mene olicenje njujorskog diskretnog badass sarma i vrcavosti.


Bez problema mogu da zamislim da neku od ovih sibica nosi Maira Kalman, Paula Scher ili Louise Fili. Devet mogucih boja vrha, $190. Sledeci put kad budem u Njujorku ovim se castim.





Tibor Kalman je mogao nositi ovaj pin, bas kao sto mogu da zamislim da to rade Seymour Chwast ili Steven Heller.




I kad smo vec kod muzeva i zena, pa ok, hajde de, i danasnjeg dana, world's prettiest ring:





Pravi se od srebra, zlata i rozog zlata, pa jos birajte sa dijamantima i u razlicitim karatnim vrednostima. Cena? Ovo su npr. opcije za rose gold varijantu:





Ljubavni revans, prsten za voljenog muskarca:





Evo ih. Njih dvoje. That is, NAS dvoje.




6 коментара:

  1. Анониман14.2.12. 10:00

    takvo prstenje volim, usko i jednostavno!

    ОдговориИзбриши
  2. uh, i ja. ovo graviranje mu daje još veći šmek :)

    ОдговориИзбриши
  3. haha...familjarno blago u tranzistoru...to je me podseča na šopinge u Trstu pre 100 godina:)
    ima i intresantan blg
    a meni je moguče pokloniti Arcadia naušnice. hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam o tom shoppingu samo slusala :)
      Arcadia mindjuse, moze, koje ces? ;)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails