16. 2. 2012.

Saskia Diez




Saskia Diez je skolovani zlatar i industrijski dizajner. Ova kombinacija znanja i vestina ucinila je da iz njene radionice izlaze raznolike kolekcije, od kojih vam danas ukratko predstavljam samo par.


Prva, najdopadljivija, suptilna i slatka
je kolekcija Love/Star.





Narikvica, mindjuse, prsten i privezak sa bocnim srculencetom...





... u srebrnoj i zlatnoj verziji...





... pa sve to i u zvezdica verziji. Lovely.





Druga bitna kolekcija je Isar.





Nakit u ovoj kolekciji u glavnoj ulozi ima kamenje. I to ne bilo koje. Kolekcija je dobila ime po reci Isar koja protice kroz Minhen, samo par metara od Saskijinog ateljea. Kamencice sa obale koji su sada postali prstenje, dugmad za manzetne i privesci iz kolekcije Isar, obradila je kuca koja radi sa plemenitim kamenjem.





Treca kolekcija je Lace.

Cipka. Carolija. Cetiri modela u kojima crne lakirane drvene perle u nizu cine razlicite komade koji plutaju negde izmedju nakita i odece. Ovo je moja omiljena, najmanja od cetiri.







Cetvrtu kolekciju cine papirne torbe.
Zajedno se zovu Papier.


Ona narocito opisuje drugi segment Saskijine licnosti i obrazovanja. Saskia i Stefan Diezom. su za ovaj projekat nagradjeni 2010.





Dvoje dizajnera su za temu uzeli putnu torbu. Ona treba da traje, stiti i da bude lagana. Potrazili su materijal koji bi bio adekvatan za njihove nove putne torbe, zamena za kozu i ojacano platno. Materijal su pronasli kod luksemburskog proizvodjaca papira. DUPONT© pravi Tyvek®, vestacki papir, izrazito lagan, izvanredno otporan, otporan na cepanje i vodu. Pritom, potpuno recyclable.









Papir, drvo, plastika, kamen, srebro, zlato.
Saskia sebe ne smesta u fioke, ona istrazuje.


7 коментара:

  1. Isar!
    Umirem za Isar, ona ne zna ali ovo je napravila za mene!
    Ok, Arcadia pada na drugo mesto;)
    Papirne taške, baš bi volela, da je opipam, ovako izgledaju dražesne.
    I hvala za sutrašnji ručak. Moram po šparuge.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto, naslagalo se bijoux divota, morala sam da ih slozim u jednu nedelju. :)

      dobar tek ;)

      Избриши
  2. torba je fenomenalna, bolja mi je od nakita (can I say that, can I :)
    isar kolekcija je njam, volim kamenje, bili bi divni i da su malo grublje ostavljeni pri izradi. ma super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, mogli su da imaju male nepravilnosti, ili mozda da bude ovih "savrsenih" i nekih "nesavrsenih". pa ko sta voli. :)

      Избриши
  3. uuuuh prsten sa zvezdicom? umrla sam!
    kao nesto sto bih ja napravila (a naravno nikada mi ne bi palo na pamet... nego sad kad ga vidim materijalizovanog :)

    ОдговориИзбриши
  4. ovo što kaže Barbara sam u prvi tren i ja pomislila ali u drugi tren;) sam pronašla baš u tom perfect glancanju ono nešto neobično i drugačije, neki drugi aspekt i traženja estetike, sa obzirom na trend organskih, rough, obrada kamenja, koje su sada tako poplularne

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails