17. 2. 2012.

Kvast Sweet Beans




I dalje Nemci, i dalje cudni spojevi. Ovaj put, berlinski studio Kvast koji pravi - carape i nakit.

Samo da vidite nakratko te carape, soknice, dokolenice, hulahopke i helanke.





A onda odatle direktan skok na nakit, i to na moju omiljenu od tri kolekcije iz Kvast radionice - Sweet Beans.






Berlinski studio Kvast od 2007. cine Verena Kern i Britta Knüppel. One crpu inspiraciju iz tradicionalnih zanata, igracaka i cudesa sa buvljaka. Svakodnevne sitnice pretvaraju u malene glamurozne predmete kupajuci ih suptilnim smislom za humor.





Kolkecija Sweet Beans sagradjena je spajanjem nepravilnih organskih bobica Oni, izliveni u srebru i zlatu, cine lepe klasicne oblike, smeksane dragulje iz bakinih skrinjica, ornamente ili zivotinje. Mene nekako posebno potsecaju na anticki grcki nakit, narocito onaj pcela bros iz Knososa. Speaking of brooches...





... mislim da su mi oni najdrazi segment kolekcije Sweet Beans. Ovi blesavi jazavicari, tackaste linije od sociva, klasicni krugovi od naredjanih zrna mungo pasulja, i caaaarobna pahulja od divljeg pirinca.


4 коментара:

  1. meni je ipak ovaj WHITE JASMINE sparkling tea pobedio

    ОдговориИзбриши
  2. Nemci ha?!
    Preciozni zlati graški:) a pobednik su
    veggie jewels:D
    a kad več spominješ pčelicu, grki izrađuju (i danas) tako fini nakit, da se svake godine malo veselim Grčke i zbog toga. ali na webu nikako ne mogu pronači one fine tanke stvarčice koje kombiniraju sa tankim crvenim nitima, uvek sa mirisom antičkih originala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao znam, svuda u grckoj, na ostrvima na kojima smo bili sam vidjala mnogo lep nakit ali sam bila previse mala da bih imala bilo kakav budzet za takve stvari :)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails