23. 7. 2011.

Anek




Ana Petrak je komsinica. Zivi u Zagrebu. Malo mama dva decaka, malo dizajner/ilustrator.

Etsy radnjica koju lagano puni nudi printove bas po mojoj meri. Neo botanical, lezerno homy, kuhinjski zacinski printovi, crno beli sa nesto boje.

Najsareniji medju omiljenima je print oda Kapreze salati, drag kao onaj pijacni kalendar...





Cisto bele i cisto slovne kompozicije hvataju jedan od najdrazih izraza, onaj koji nam je najpoznatiji po Marion Deuchars. { o njoj prica sledi za koji dan }





Taj me stil beskrajno osvezava. Potseca na Istru. A ovaj omiljeni, koji kaze Olive oil is good for you...



poseban je, lak i vest, potseca me na onu crno belu sirenu Louise Fili. Ta dva bih na zidu drzala jedan uz drugi. Ovako bi izgledali zajedno:



Oooooo!

~~~~~~

5 коментара:

  1. Jano, ja ču da bankrotiram, sa svim "macaroonima" koje imam na spisku na Etsyju. Limoncello se odmah prebio među prvih :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.7.11. 22:12

    Od hrvatskih etsyjevki, Anek mi je najdraža. A mislim i da je najpoznatija. Volem!

    ОдговориИзбриши
  3. @matilda
    eee lako je tebi kada imas paypal account. mi smo i dalje personae non gratae :|

    @{e-sidora}
    o pa nisam znala da postoji cro etsy cluster, skreni paznju ako iskrsne neka nova sjajna :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hehe, odmah sam pretražila CRO kreativke! Mah, ne mogu reći, da sam nesrečna što mogu da paypališem (sećam se kad nas nije bilo na spisku) ali zato moja mala plastična :( koji put ozbiljno plaće:I

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails