22. 7. 2011.

Belgrade Daily: 500-ISH

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

cini mi se da se Belgrade Daily beleske lagano blize kraju... zanimalo me je kako ce izgledati taj trenutak. kada cu znati da je kraj. tu sam negde. 500-ish je, ispostavilo se, kvota za ovaj projektic u ovoj formi.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

sve moje pisaljke na studijskom stolu. kineska verzija karmin hemijske marka dzejkobsa, crna drvena olovka sa kineskim oglasima all over i obicni staedtler highlighter. neon zuto zelena i ultramarin je nevidjena kombinacija.



general truth



sada svuda vidim hortenzije






gde je nestala bista?



uvek presmesno ali zapravo jako korisno



ja u stvari zivim lepe tumblr fotke



ove zavese me uvek potsecaju na gigantske homemade taljatele. u stvari mi je daleko ludji nosorog u izlogu te mesare. sta, imate meso nosoroga, ne razumem?



pakleno je bilo ovih dana. ovo je moja peta utonula u asfalt na zelenjaku.



previse su dragoceni ti utisci u prolazu da bih prestala da ih belezim. samo ce se transformisati u nesto drugo, novo, sledece.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Check out
Belgrade Daily set na mom flickru


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9 коментара:

  1. Анониман22.7.11. 12:19

    Viva Vox Choir -- Du hast (a cappella)
    http://www.youtube.com/watch?v=f7AblTjKTHk

    ОдговориИзбриши
  2. bistu su odneli na ciscenje ili tako nesto, ne brini vratice je :]

    ОдговориИзбриши
  3. Beograd....bas mi nedostaje...ovde u Krakovu danas pada kisa, gledajuci ove slike ostelia sam se sva nostalgicna...mnogo su lepe

    ОдговориИзбриши
  4. @Anoniman
    ovaj je hor sad totalni hit

    @mila
    aha, super, nisam znala

    @KAAM
    uf ovo sa slika nije trenutno stanje, danas je cudno tezak dan...

    ОдговориИзбриши
  5. @mila
    ok, upravo mi rekao muz da sam naivcina i da je bilo u vestima svojevremeno da su je ukrali. kahk. debil naivni neobavesteni. :p

    ОдговориИзбриши
  6. plava fasada-mrlja je fantastično neverovatna:)

    ОдговориИзбриши
  7. "ja u stvari zivim lepe tumblr fotke" je najbitnije u ovakvim pohodima... I to što kažeš, dragoceni su ti utisci u prolazu za nas šunjalice... :) Zbog toga volimo ne naš grad ili neki drugi, nego život koji vodimo u njemu... Fotografije su ti wonderful! Ako se pojave upakovane u nekom vidu knjige, sa zodvoljstvom bi kupila! ;) Pozzz. A.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails